Sportas | Apimtis.lt: Patarimai, kuriais vertėtų pasinaudoti norint turėti dail...
Konsultuojame telefonu: +37062289886
Nemokamas pristatymas perkant virš 54.99€!

Patarimai, kuriais vertėtų pasinaudoti norint turėti dailesnes apimtis (II dalis)

Sportas

Tęsiame straipsnių ciklą apie tai kaip praėjus šaltajam metų sezonui sumažinti kūno apimtis ir pasitikti vasarą turint patrauklesnį kūną. Pirmoje straipsnio dalyje kalbėjome apie sveiką ir subalansuotą mitybą, dalijomės patarimais kokius produktus rinktis ir ko geriau atsisakyti, kad pasiektumėte norimą rezultatą. Tačiau vien mitybos nepakanka. Norint, kad veidrodis nebūtų jūsų didžiausias priešas, fizinis aktyvumas turi tapti jūsų subalansuotos mitybos draugu. Sportas

2 dalis – sportas

Prisijaukinti fizinį aktyvumą nėra taip sunku kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Svarbiausia atrasti tinkamą jo rūšį, žinoti kaip tinkamai atlikti pratimus ir turėti valios bei motyvacijos viską tęsti, o ne mesti ir „jau tikrai pradėti iš naujo nuo kito pirmadienio“. Tolimesnėje straipsnio dalyje apžvelgsime šiuos aspektus ir patarsime kaip tinkamai apsispręsti, kad sportuoti būtų vienas malonumas.

Tinkamas fizinio aktyvumo pasirinkimas – vienas iš svarbiausių dalykų, kurie gali nulemti tolimesnę jūsų sėkmę. Apžvelkime tris pagrindines veiklas, nuo kurių galite pradėti jau šiandien.

  • Bėgiojimas

Šis fizinis aktyvumas ko gero yra pats paprasčiausias, nereikalaujantis jokio specialaus pasiruošimo ir tikrai neploninantis jūsų pinginės. Viskas ko jums reikia, tai patogios avalynės, gero oro ir nepatingėti iškišti nosies iš namų. Bėgdami jūs gana paprastai eikvojate suvartotas kalorijas, taip pat tai tikras geros nuotaikos užtaisas, kadangi suaktyvėja jūsų kraujotaka, kvėpuojate grynu oru, kas skatina hormonų gamybą atsakingą už gerą savijautą. Tačiau svarbu nepersistengti. Jei jūsų kūnas po žiemos periodo yra apstingęs, staiga atsiradęs didelis fizinis aktyvumas gali pakenkti jūsų sąnariams, stuburui ar širdžiai, kadangi bėgimo metu atsiranda didelė apkrova. Pradžioje patartina įvertinti savo galimybes ir pradėti bėgioti nedideliais atstumais.

Bėgimas - sportas - Apimtis.lt
Bėgimas
  • Sportas namuose/lauko aikštelėse

Jei bėgiojimas jums ne prie širdies, o ir sporto klubui nenorite išleisti daugybės pinigų galite pradėti sportuoti namuose bei, jei yra galimybė, parkų ar butų kiemuose įrengtose sporto aikštelėse. Tai taip pat didelių išlaidų nereikalaujantis fizinis aktyvumas. Jei ketinate sportuoti namuose pradžioje galite įsigyti patogų kilimėlį, ant kurio atliktumėte pratimus. Jei nežinote kokius pratimus atlikti, visada galite pasikonsultuoti su asmeniniu treneriu, kuris sudarytų jums programą ir duotų naudingų patarimų. Žinoma, jei nenorite leisti pinigų, visada į pagalbą jums ateiti pasiruošęs internetas. Jame galite rasti daugybę įvairiausių pratimų, su vaizdo medžiaga kaip juos atlikti taisyklingai, nepadarant sau žalos.

Jei ketinate sportuoti lauke, tai jums tereikia patogios avalynės ir taipogi interneto pagalba išsirinkti jums reikalingiausius pratimus. Žinoma, kaip ir visada, būtina atsižvelgti į savo fizinę formą ir įvertinti atliekamų pratimų sudėtingumą.

  • Sporto klubas

Šis variantas skirtas tiems, kurie gali investuoti pinigų bei turi užsibrėžtą tikslą bent kelis kartus per savaitę aktyviai praleisti savo laiką. Juk nesinori sumokėti pinigų, pritrūkti motyvacijos ir tapti eiliniu sporto klubo rėmėju.
Sporto klubo privalumas yra tai, kad čia jūs tikrai gausite naudingų patarimų visais su sportu susijusiais klausimais. Dirbančių trenerių atsakomybė yra prižiūrėti sporto klubo klientus ir duoti jiems kuo daugiau naudingos informacijos. Taip pat jie, atsižvelgę į jūsų norus ir fizinę būklę, gali sudaryti individualių treniruočių programą, kuri padėtų asmeniškai jums kuo greičiau pasiekti norimą rezultatą.

Sporto salėje galite rasti visas sąlygas prieš tai minėtoms fizinio aktyvumo atlikti, kaip bėgimo takelį, sporto su savo kūno svoriu zoną ir žinoma daugybę treniruoklių.

Lankydami sporto klubą galite susirasti bendraminčių, kurie pasidalintų su jumis savo patirtimis, laimėjimais ar šiaip gera nuotaika. Socializacijos reiškinys, yra labai svarbus faktorius rezultatams. Jei turėsite sporto draugų, kurie jus palaikys ir įžvelgs pasikeitimus turėsite daugiau motyvacijos pasiekti dar daugiau.

Žinoma, kad ir kurią fizinio aktyvumo rūšį pasirinktumėte, turite suprasti, kad jei tikrai norite pasiekti žymių rezultatų negalite 1 valandą per savaitę skirti sportui, o likusias dienas praleisti ant sofos manant, kad jau užsitarnavote poilsį. Fizinis aktyvumas neduos naudos jei jūsų kasdieniuose veiksmuose nepradės figūruoti  aktyvus laisvalaikis. Tai nereiškia, kad kiekvieną laisvą minutę reikia bėgioti, kopti į kalnus ar be atvangos plušėti sporto klube. Aktyvus laisvalaikis gali apsiriboti ir lengvu pasivaikščiojimu su šeima ir draugais, pasivažinėjimu dviračiu ar užsiimant šiaip kokia nors širdžiai miela veikla.

Taigi išsiaiškinome, kad tinkamai subalansuota mityba ir fizinis aktyvumas gali duoti teigiamų rezultatų. Suderinus šiuos du dalykus galime pasiekti tikrai daug. Tačiau, jei norite iš savęs išspausti maksimumą ir pridėti sau papildomos motyvacijos jums į pagalbą pasirengę ateiti maisto papildai. Kitoje dalyje aptarsime kas gi tie papildai sportui, kodėl jie naudingi, kokius geriausiai rinktis ir ar tikrai jie gali padėti jums palypėti dar vienu laipteliu aukštyn jūsų sėkmės link.