Papildai | Apimtis.lt: Patarimai, kuriais vertėtų pasinaudoti norint turėti dail...
Konsultuojame telefonu: +37062289886
Nemokamas pristatymas perkant virš 54.99€!

Patarimai, kuriais vertėtų pasinaudoti norint turėti dailesnes apimtis (III dalis)

Papildai sportui

Po ilgų ir niūrių rudens darganų ir stingdančio žiemos laikotarpio, atėjusi šiluma bei geras oras džiugina kiekvieną. Tačiau neretai susiduriama su situacija, kad ištraukus iš spintos norimą suknelę ar kitą praėjusį sezoną tikusį drabužį pastebime, kad jis nelauktai „susitraukė“. Tačiau nenusiminkite. Mes tęsiame straipsnių ciklą, kuriame patariame ką daryti, norint sumažinti apimtis ir pasitikti vasarą tinkamos formos. Papildai

Pirmajame straipsnyje apžvelgėme taisyklingos mitybos ypatumus. Antrajame straipsnyje  gilinomės į sporto naudą bei kokią fizinio aktyvumo rūšį geriausia rinktis. Šioje dalyje patarsime kaip savo subalansuotą mitybą ir fizinį aktyvumą papildyti dar vienu svarbiu aspektu, taip užtikrinant, kad jūsų norimas rezultatas bus pasiektas visu 100%.

Pagrindiniai papildai sportui
Pagrindiniai papildai sportui

3 dalis – papildai sportui

Šiuo klausimu daugumos žmonių nuomonė skiriasi. Vieni mano, kad papildai sportui yra nereikalingi ar apskirtai žalingi mūsų organizmui. Kitiems atrodo, kad be šių papildomų priemonių gero rezultato pasiekti neįmanoma. Tačiau kaip yra iš tikrųjų? Tolimesnėje dalyje apžvelgsime pagrindines papildų kategorijas, aptarsime jų naudą ir kokias funkcijas jie atlieka jūsų organizmui.

  • Baltymai (proteinas)

Tai viena populiariausių ir dažniausiai vartojamų priemonių, kurios pagrindinė sudedamoji dalis yra koncentruoti baltymų milteliai. Tai maisto papildas skirtas žmonėms, kurie sportuoja bent 3-4 kartus per savaitę, kadangi baltyminiai kokteiliai padeda atstatyti raumenis po intensyvios treniruotės ir yra ypač aktualūs tiems, kurie nori priaugti raumenų masės. Kaip ir iš maisto gaunami baltymai, taip ir šie jūsų organizmą papildo papildomų kalorijų bei baltymų kiekiu. Tačiau negalvokite, kad tai gali būti normalaus maisto pakaitalas. Dauguma, ypač sportuoti pradedančių naujokų, daro didelę klaidą manydami, kad išgėrę baltyminį kokteilį aprūpina organizmą reikiamomis medžiagomis, nustumdami subalansuotą mitybą į antrą planą. Taip ne tik, išleisite daugybę pinigų, bet ir nepasiekdami jokio progreso prarasite motyvaciją.

  • Amino rūgštys

Tai organiniai junginiai atsakingi už įvairių žmogaus audinių atsistatymą, sutrumpintai dar vadinami BCAA. Šios šakotosios grandinės amino rūgštys dažniausiai yra vartojamos norint paskatinti raumenų augimą, sumažinti nuovargį po intensyvios treniruotės bei siekiant padidinti bendrąjį fizinį pajėgumą. Pats organizmas BCAA tipo amino rūgščių pasigaminti negali, todėl dažniausiai jos yra gaunamos su maistu ar vartojant maisto papildus. Žinoma, kaip ir baltyminius kokteilius, taip ir šio tipo preparatus patartina vartoti tiems, kurie siekia realių rezultatų ir savo kasdieninę rutiną paįvairina fiziniu aktyvumu bent 3 kartus per savaitę. Kitu atveju, visas reikalingas medžiagas galima gauti tinkamai susidėliojus savo kasdienio valgymo racioną.

  • Kreatinas

Šis preparatas yra vienas populiariausių maisto papildų tarp įvairiausių sporto šakų atstovų, kadangi vartojant kreatiną galima padidinti raumeninę masę bei pagerinti bendrąjį fizinį pajėgumą. Taip pat, šis produktas padeda didinti ištvermę ir sprogstamąją energiją, todėl dažniausiai yra vartojamas tarp sunkiaatlečių ir kitų fizinės jėgos sporto atstovų. Taisyklingai vartojamas kreatinas užtikrins, kad pasieksite daug geresnių rezultatų įvairiose fizinio aktyvumo šakose. Verta atkreipti dėmesį į tai, kad vartodami šį maisto papildą turėtumėte bent iš dalies atsisakyti kavos, energetinių gėrimų ar kitų produktų, kurių sudėtyje yra kofeino, kadangi jis slopina kreatino pasisavinimo organizme poveikį.

  • Riebalų degintojai

Kaip ir teigia pats produkto pavadinimas, šis papildas padeda deginti riebalus. Jo veikimas paprastas – esant kalorijų deficitui riebalų degintojai paskirsto medžiagas taip, kad organizmo energija būtų naudojama tiesiai iš riebalų. Tokiu būdų, galėsite greičiau sudeginti riebalų sankaupą organizme ir pasiekti norimą rezultatą. Rinkoje galime sutikti įvairios paskirties produktų – vieni jų gali padidinti jūsų energiją, kiti mažinti apetitą, treti skatinti greitesnę medžiagų apykaitą ar koncentruotis į didesnį kalorijų deginimą.

Taigi, šie keturi pagrindiniai papildai gali jums padėti pasiekti gerų rezultatų. Verta prisiminti, kad tai yra tik pagalbinės priemonės, kurios be subalansuotos sveikos mitybos ir aktyvaus gyvenimo būdo nepasiteisins. Jei nesate pasiryžęs keisti savo gyvenimo ir į viską žiūrėti pro sveikos gyvensenos prizmę, šie išvardinti patarimai tikrai ne jums.

Tačiau, jei visų šių straipsnių ciklo metu supratote, kad laikas keistis ir savo kasdienybę paįvairinti sveika mityba, fiziniu aktyvumu, bei atitinkamais maisto papildais, mes jums parengėme papildomą straipsnį apie tai, kaip neprarasti motyvacijos. Nes juk tik nuo jūsų užsispyrimo ir valios priklausys kokius rezultatus jūs pasieksite, o be tinkamo užsispyrimo bei užsibrėžto tikslo to padaryti bus tiesiog neįmanoma!