Motyvacija | Apimtis.lt: Patarimai, kuriais vertėtų pasinaudoti norint turėti ...
Konsultuojame telefonu: +37062289886
Nemokamas pristatymas perkant virš 54.99€!

Patarimai, kuriais vertėtų pasinaudoti norint turėti dailesnes apimtis (IV dalis)

Motyvacija

Tai jau ketvirtoji straipsnių ciklo dalis apie tai, kaip atėjus vasaros sezonui turėti dailesnį kūną ir pasiekti savo užsibrėžtų tikslų. Jei praleidote pirmas tris dalis, kuriuose kalbėjome apie sveiką mitybąaktyvaus laisvalaikio rūšis bei papildų sportui ypatumus, būtinai jas perskaitykite, kadangi tik pilnai įsigilinus į pateiktą informaciją galėsite džiaugtis vis geresniais rezultatais. Tačiau jų pasiekti nėra taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Žinoma, galite teigti, kad valgydami sveiką ir subalansuotą maistą, aktyviai leisdami savo laisvalaikį, bei vartodami atitinkamus papildus pasieksite tokią formą, kurios trokšta jūsų širdis. Taip, jūs būsite teisūs. Tačiau yra dar viena sėkmingų rezultatų formulės dalis, be kurios visas jūsų įdėtas triūsas gali būti perniek. Tai yra motyvacija!

4 dalis – motyvacija

Pačioje didžiųjų permainų pradžioje jūs, žinoma, jautėtės pakiliai, nestokojote nei noro, nei energijos. Užsivedimas buvo toks pat didelis kaip ir keliami tikslai. Tačiau, po kelių savaičių ar mėnesių pradėjote pastebėti, kad pirminis džiaugsmas ir euforija pradėjo blėsti. Norimi rezultatai neprogresavo taip greitai kaip jūs norėjote, atsirado vis didesnė pagunda praleisti treniruotę ar suvalgyti vieną kitą į dietą neįtrauktą skanėstą.

Taip po truputį po truputį pradėjote tolti nuo pradžioje turėtos disciplinos, kol galiausiai pastebėjote, kad grįžote į pradinį tašką. Kas nutiko? Gal visgi visa tai ne jums? Klystate! Tiesiog pačioje savųjų pokyčių pradžioje turėtas ryžtas išblėso, kadangi ilgainiui tai tapo monotoniška ir kasdienine veikla. Mes patarsime ką daryti, kad taip nenutiktų ir jūs būtumėte pavyzdys ne tik sau, bet ir aplinkiniams.

  • Nusistatykite aiškius tikslus

    Viena didžiausių klaidų, kuri gali nulemti nesėkmę yra konkretaus tikslo neturėjimas, ar atvirkščiai, per didelio tikslo siekimas. Abiem atvejais vedate save neišsipildžiusių svajonių link. Kad taip nenutiktų atsižvelkite į šiuos dalykus.
    Susidėliokite aiškius ir realius savo norimų rezultatų tikslus. Svarbiausia suprasti, kad raumenys neužauga per mėnesį, o ir visų norimų kilogramų per kelias savaites tikrai numesti nepavyks. Psichologiškai, mes jaučiamės geriau, kai pavyksta pasiekti užsibrėžtą tikslą. Todėl, tarkime, jei jūsų svajonė yra priaugti, ar numesti dešimt kilogramų, nebandykite kiekvieną kartą užlipę ant svarstyklių ieškoti užsibrėžto auksinio skaičiaus. Geriau tuos dešimt kilogramų suskaidykite į penkias dalis po du kilogramus ir mažais žingsneliais lipkite į savąjį sėkmės kalną.

  • Motyvuokite savo mažas pergales

    Jei sėkmingai atlikote pirmąją sąlygą ir savo norimą tikslą suskaidėte į mažesnes dalis, tuomet tikrai nusipelnėte mažos dovanėlės. Jei laikotės griežtos dietos, tai pasiekę norimą rezultatą palepinkite save gardžiu skanėstu, patiekalu, ar tuo apie ką svajojote visą tikslo siekimo laikotarpį. Gavę šį malonumą turėsite motyvacijos tobulėti ir gerinti savo rezultatą. Tik nepersistenkite. Atsiminkite, kad piktnaudžiauti savo pasiekimais tikrai nėra gerai. Nepradėkite grįžę namo kimšti ledų vien už tai, kad šiandien nuėjote į sporto klubą ir „atidavėte“ duoklę. Su tokiu požiūriu svajonių rezultatą matysite kaip savo ausis.

  • Pozityvus mąstymas ir bendraminčiai

    Labai svarbu, kad kuo dažniau išliktumėte nusiteikę teigiamai, kadangi neigiamų minčių srautas gali blogai atsiliepti ne tik jūsų bendrai savijautai, bet ir emocinei būklei. Visi esame turėję dienų, kai nesinori nieko daryti, tik susirangyti lovoje ir ten pratūnoti visą likusį gyvenimą. Ir patys suprantate, kad su tokiu požiūriu toli nenukeliausite.
    Negalime nepaminėti ir dar vieno išorinio faktoriaus, nuo kurio krenta bei kyla motyvacija. Tai – aplinkinių nuomonė. Tikrai nesijaučiame gerai, jei aplinkiniai pradeda apkalbėti mus ar veiklą, kuria užsiimame. Todėl labai svarbu susirasti bendraminčių, kurie siektų tų pačių tikslų, taip pat kaip ir jūs. Vienas kitą palaikydami, skatindami ir neleisdami pasiduoti sunkiu momentu, ne tik tapsite dar artimesni bet ir galėsite kartu džiaugtis vienas kito pasiekimais.

  • Motyvacinės kalbos/muzika

    Tai vienas paprasčiausių ir greičiausių motyvacijos suteikiančių būdų. Turbūt esate pastebėję, kad sporto klube aktyviai savo laiką leidžiantys žmonės, klausosi muzikos ar kitų jiems energijos suteikiančių garsų. Taip pat atkreipkite dėmesį į tai, kaip prieš svarbiausius savo startus, profesionalūs atletai su ausinėmis susikoncentruoja į save, kad galėtų pasiekti maksimalų rezultatą.
    Yra parašytas ne vienas straipsnis, kuriame apžvelgiamas muzikos poveikis žmogaus sveikatai, elgsenai ir psichologinei savijautai. Juk gyvename tokiame amžiuje, kuriame be vargo galime pasiekti įspūdingą video ir audio medžiagos saugyklą, kurioje kiekvienas galime išsirinkti tai, kas labiausias mums patinka, nuramina ir paruošia svarbiausiems gyvenimo iššūkiams.

Suprantama, kad vasara jau toks metų laikas, kuris mus džiugina gerais orais, šiltais ir šviesiais vakarais. Jų metu mėgstame atsigaivinti alkoholiniais gėrimais ar užkąsti ant grilio keptais patiekalais. Svarbiausia jausti atsakomybę prieš save ir pasitaikius pirmai progai nepradėti piktnaudžiauti prieš tai išvardintais produktais. Todėl, jei turėsite aiškią viziją, tvirtai sudėliotus prioritetus bei motyvuojančią aplinkinių nuomonę, tikrai sugebėsite rudens sezoną pasiekti puikios formos.

Štai ir baigėme straipsnių ciklą apie tai, kaip atėjus vasaros sezonui susigrąžinti per žiemos laikotarpį prarastą formą. Tikimės, kad mūsų patarimai mitybos, sporto, papildų ir motyvacijos klausimais jums padėjo ir paskatino pakeisti nusistovėjusį gyvenimo ritmą. Kiekvienas kuriame savo gyvenimo taisykles ir priimame sprendimus, kurie mums atrodo geriausi. Tad, kodėl nepabandžius mesti sau sveiko gyvenimo iššūkio? Kas blogiausia gali nutikti..?

motyvacija