Kaip dega riebalai. 7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas

Pradedantiesiems

Norint to pasiekti ji reguliariai atlieka 60 minučių trukmės mažo intensyvumo ištvermės kardio treniruotes ant steperio. Kadangi Melani mano, kad jos treneris gerai žino, ką sako, o ji pati neturi atitinkamų žinių, ji atsakingai laikosi nustatytų gairių ir tikisi greitai numesti svorio.

RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z

Ji, kaip ir Melani, nori atsikratyti susikaupusių nepageidaujamų riebalų, todėl periodiškai atlieka valandos trukmės ištvermės kardio treniruotes ant dviračio. Kitaip tariant, Sabina savo tikslą pasiekė beveik pusantro karto greičiau.

Jos abi savo jaunas gyvenimo svoris planavo pasiekti per 12 savaičių, taičiau Sabinai tai pavyko to pasiekti jau po 8,5 savaičių.

Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą. Net gi pasivaikščiojimas yra pakankamai efektyvus būdas. Riebalų deginimas — tiek fiziškai, tiek psichologiškai sunkus darbas. Norint tuo pačiu auginti raumenų masę, visus sunkumus imam ir padauginam iš dviejų. Tokioje situacijoje rekomenduoju sutelkti dėmesį į vieną užduotį, vienu metu.

Nors santykinis sudegintų riebalų kiekis pas Melani ir buvo didesnis, tačiau imant absoliutų sudegintų riebalų kiekį, Sabina pasirodė žymiai geriau, taigi ir Jūs matote, kuris būdas yra veiksmingesnis norint greitai ir efektyviai sudeginti kuo daugiau riebalų. Nors, didėjant intensyvumui, vis mažiau energijos yra gaminama iš riebalų rugščių, bendras energijos suvartojimas vis tiek yra didesnis, dėl to atitinkamai sudeginama ir daugiau riebalų.

Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė?

Tokios intensyvios ištvermės treniruotės, kaip bebūtų, skatina ne tik nereikalingų  riebalų deginimą, bet taip pat energijos gamybai suskaido ir nemažai angliavandenių, maistinių ir raumenyse esančių baltymų, be to, gali paskatinti ir raumeninio audinio skilimą.

Todėl, norėdami išvengti šio raumenims žalingo proceso, ypatingą dėmesį turime skirti savo mitybai, kad su maistu būtų suvartojama pakankamai baltymų ir aminorūgščių. Siekiant patenkinti padidėjusį baltymų poreikį, per dieną rekomenduojama suvartoti po 2, g. Daugiau informacijos apie kaip dega riebalai mano šeima neleis man numesti svorio rasti straipsnyje apie maistines medžiagas: Prieinami baltymai priklausomai, kaip lietuviškai tas 5 straipsnis užvadintas.

Veiksmingo riebalų deginimo pagrindai Riebalų deginimas dar nereiškia, kad riebalų kiekis iš tikrųjų mažėja.

Ar galiu prarasti pilvo riebalus? kūno skausmai ir svorio metimas

Optimalus riebalų kiekio mažėjimas vyksta ne tik intensyvios ištvermės treniruotės metu — iš tikrųjų jie dega kurkas ilgesnį laiką. Sabinai pasisekė pasiekti geresnių rezultatų ne tik dėl to, kad ji sąžiningai atidirbo visą treniruotę, bet ir dėl didesnio pačios aerobinės treniruotės intensyvumo, kurios metu vyravęs  aukštesnis širdies susitraukimų dažnis paspartino jos medžiagų apykaitą, taip padidindamas ir bazinę medžiagų apykaitos normą.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Dėl šios priežasties Sabinos riebalų degimo procesas tęsis ne tik kelias kaip dega riebalai po treniruotės, bet ir poilsio metu tiek žiūrint kaip dega riebalai, tiek ir miegant. Steperis, kurį ištvermės treniruotei naudojo Melani, nėra blogas treniruoklis — lėtesnį jos metabolizmą ir riebalų kiekio mažėjimą sąlygojo per mažas treniruotės intensyvumas. Veiksmingas ir ilgalaikis riebalų deginimas neapsiriboja vien riebalų kiekio mažinimu ištvermės treniruotės metu — tai labiau susiję su metabolizmo skatinimu.

Kitaip tariant, esmė yra ne sudeginti kuo daugiau riebalų treniruotės metu, o padidinti metabolizmą ir jam reikalingos energijos sąnaudas taip, kad riebalai degtų dar ilgą laiką po jos. Esant neigiamam energijos balansui, t. Jėgos treniruotės skatina medžiagų apykaitą ir sąlygoja spartesnį riebalų kiekio mažėjimą Norint atsikratyti nepageidaujamų riebalų, neužtenka taikyti vien ištvermės treniruočių — būtina atlikti ir jėgos pratimus.

  • Greičiau sudeginti riebalus padės ir viena gudrybė
  • Berniukas svorio prarasti
  • Kaip numesti tikslinius riebalus
  • Svorio netekimas vbac
  • Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.
  • Kaip sudeginti riebalus vasarai
  • Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.

Pastaruoju metu jėgos treniruotės tampa vis svarbesnės ne tik norint išlaikyti gerą sveikatą, bet ir deginant nepageidaujamus riebalus. Reguliarios jėgos treniruotės ne tik padeda stabdyti nuo amžiaus priklausomus fiziologinius procesus, tokius kaip raumenų masės mažėjimas ir griaučių raumenų nykimas, bet taip pat skatina ir angliavandenių bei riebalų apykaitą organizme.

  1. Bet tai ne stebuklas, o tiesiog mokslas!
  2. Prašome įvertinti Sveiki, visi pradedantieji sportininkai.
  3. Она попросила октопаука повторить несколько следующих предложений и только потом повернулась, слегка побледнев, к своим друзьям и семье.

Be to, intensyvios jėgos kaip dega riebalai sukelia dar efektyvesnį ir tvaresnį riebalų degimo efektą ne treniruotės poilsio, miego ir t.

Na ir be viso to, ką jau išdėstėme, būtina pažymėti, kad intensyvių jėgos treniruočių sąlygojamas raumenų masės padidėjimas padidina ir bazinę medžiagų apykaitos normą, kuri, savo ruožtu, taip pat prisideda prie spartesnio riebalų degimo proceso.

Kaip (greitai) dega riebalai?

Jau daugiau nei 20 metų atliekami moksliniai tyrimai ne kartą įrodė, kad jėgos treniruočių metu riebalai dega kurkas efektyviau negu atliekant ištvermės treniruotes. Į šį faktą dėmesį labiausiai turėtų atkreipti tos moterys, kurios, norėdamos atsikratyti nereikalingų kaip dega riebalai, verčiau renkasi įvairias dietas vietoj to, kad į savo treniruočių programą įtrauktų žymiai sparčiau riebalus degiančias treniruotes su svarmenimis.

kaip dega riebalai zija svorio metimo sėkmės istorijos

Faktas yra tas, kad rezultatas priklauso nuo treniruotės intensyvumo ir kūno energijos sąnaudų, o ne nuo treniruotės trukmės, kadangi energija kūnui reikalinga nuo pat pirmos minutės. Nors, esant didesniam treniruotės intensyvumui, yra sudeginama daugiau angliavandenių ir dėl to sumažėja santykinis riebalų deginimas, tačiau absoliutus riebalų kiekio mažėjimas išauga.

Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje

Tuo tarpu atliekant mažo intensyvumo pratimus viskas vyksta priešingai — santykinis riebalų deginimas yra didžiausias, tačiau absoliutus yra gana mažas. Šie santykiai atitinka anksčiau aprašytus principus ir jais tiesiog siekiama dar kartą įrodyti, kad energijos gamyba vyksta nenutrūkstamai, priklausomai nuo atliekamos treniruotės skiriasi tik jos gamybos intensyvumas. Faktas, kad, naudojami energijos gamybai, riebalai pradeda degti nuo pat pirmos ištvermės treniruotės minutės, o tai, kad jie ima degti tik praėjus čiai minučių nuo kardiotreniruotės pradžios, tėra tik mitas, išgalvotas tų, kurie dažniausiai  žino tik dalį tiesos, o likusią interpretuoja savaip.

Kadangi viskas priklauso nuo to, kiek energijos organizmas suvartoja, nėra visiškai jokios prasmės prisirišti prie laiko — netgi jeigu Jūsų fizinis aktyvumas nėra pakankamas, Jūs vis tiek galite valgyti po 18 valandos, svarbu, kad būtų vatojamas neriebus ir mažai kaloringas maistas.

Norint vakare užkąsti, reikėtų vengti angliavandenių ir rinktis labiau baltymais praturtintą maistą, tik svarbu nepersivalgyti.

kaip dega riebalai

Taip pat nerekomenduojama valgyti prieš pat einant gulti, geriau pavalgyti likus bent dviem valandom iki miego, kadangi gali būti sunku užmigti, o kitą dieną jausitės pavargę. Prieš miegą suvartoti angliavandeniai, dėl kaip dega riebalai žemo glikemijos indekso, skatina insulino gamybą, o tai ypač neigiamai veikia augimo hormono gamybą miego metu, kadangi augimo hormonas ir insulinas vienas kitam oponuoja.

Tai ir yra viena iš pagrindinių priežasčių, dėl ko prieš einant gulti apskritai nerekomenduojama valgyti. Jeigu riebalų deginimas vyksta tik pačios treniruotės metu, tai riebalų kiekis, priklausomai nuo atliktos treniruotės intensyvumo ir pobūdžio jėgos ar ištvermės treniruotė gali mažėti dar ilgą laiką po jos, ką mes jau ir esame aptarę ankstesniuose skyriuose.

Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą. Net gi pasivaikščiojimas yra pakankamai efektyvus būdas.

Kita vertus, intensyvi treniruotė nėra tas lemiamas kriterijus, sąlygojantis riebalų panaudojimą energijos gamybai ir nieko nepasako apie tai, ar riebalų kiekis mūsų kaip dega riebalai iš tikrųjų sumažėjo. Visa esmė yra neigiamame energijos balanse, kuomet, per dieną suvartojant mažiau kalorijų negu organizmui iš tikrųjų reikia, likusi energijos dalis yra gaminama deginant riebalus.

Reader Interactions

Frey Sportas — kaip dega riebalai ne tik treniruotės metu sudegintų kalorijų skaičius. Be to, reguliarių treniruočių metu didėjanti raumenų masė, didindama bazinę medžiagų apykaitos normą, sąlygoja ir didesnį energijos suvartojimą, o visumoje tai padeda numesti trigubai daugiau nepageidaujamo svorio negu įprastai.

Susijusios prekės.

Galbūt jus domina