Svorio metimas pagal kūno formą

Jums gali patikti
Sluoksnis po sluoksnio Reklama Poodinį kūno riebalų sluoksnį būtų galima palyginti su svogūno sluoksniais. Vietoje to, kad išnyktų tik tam tikroje kūno vietoje, riebalai dingsta nuo viso kūno pasluoksniui. Be to, kiekvienas žmogus kūno riebalus meta skirtingai. Jie linkę tirpti pirmiausia nuo tų vietų, kuriose atsirado vėliausiai. Jei augant svoriui pirmiausia pastorėjo pilvas, nuo jo riebalai nutirps vėliausiai.

Tokia moters figūra vadinama X formos arba svorio metimas pagal kūno formą laikrodžio. Tokia figūra turi viena iš dešimties moterų, likusios devynios nori arba stengiasi tokią turėti. Be X formos yra dar trys figūros tipai, vadinami vaisių pavadinimas: banano, obuolio ir kriaušės. Banano formos figūra. Tai manekenių, šokėjų figūros tipas.

Jos aukštos, talijos apimtis tik apie 21 amžiaus svorio metimas arba dar mažiau mažesnė už krūtinės ir klubų apimtis. Tokio figūros tipo moterims riebalinis sluoksnis svorio metimas pagal kūno formą tolygiai per visą kūną: krūtinę, juosmenį, klubus, veidą. Būtent tai ir kuria lygios figūros vaizdą. Banano formos moterys pasižymi greita medžiagų apykaita, retai turi celiulito. Kaip maitintis. Banano formos moterys mėgsta piktnaudžiauti kofeinu, nikotinu, kitais stimuliatoriais, turi didelį potraukį saldumynams ir polinkį nereguliariai maitintis.

Tokia mityba ir lemia cukraus lygio kritimą ir stimuliantų bei saldumynų poreikį. Reguliari mityba išspręstų didžiąją dalį problemų dėl figūros, kurių banano formos moterys turi ne tiek daug ir ne taip dažnai.

svorio metimas pagal kūno formą greitai prarasti riebalus

Kaip treniruotis. Šio figūros tipo moterys turi plokščius sėdmenis. Efektyviausi pratimai dailinti sėdmenis yra pritūpimai, įtūpstai, spaudimas kojoms ir štangos trauka tiesiomis kojomis. Moterų mėgstami mostai kojomis atsiklaupus, mostai viena koja atgal treniruoklyje ir visi kiti mostai kojomis svorio metimas pagal kūno formą silpnai stimuliuoja sėdmenų raumenis, todėl atlikti daug tokių pratimų banano formos moteriai būtų laiko gaišimas.

Viršutinėje kūno dalyje daugiau dėmesio reiktų skirti nugarai ir pečiams. Tai taip pat kuria siauresnės talijos iliuziją ir tiesesnę laikyseną. Jei banano formos moteris turi kiek per didelį riebalinį sluoksnį, jį pamažinti padėtų vidutinio intensyvumo 20 — 40 min kardiokrūvis 2 — 3 kartus per savaitę.

Šio figūros tipo moterys paprastai mėgsta treniruotis, yra fiziškai aktyvios ir dėl greitos medžiagų apykaitos nesunkiai pasiekia rezultatų. Obuolio formos figūra.

Jos fiziškai stiprios, turi plačius pečius, siaurus klubus, plokščius sėdmenis, plonas kojas.

Mityba ir sportas pagal figūros tipą

Riebalinis sluoksnis kiaupiasi ant pilvo, pečių, veido ir krūtinės, todėl jos pasižymi didele krūtine. Net jei riebalinis sluoksnis nedidelis, obuolio formos figūros moterys turi gan plačią taliją. Celiulitas kaupiasi pilvo srityje. Riebalų kaupimasis viršutinėje kūno dalyje yra pats pavojingiausias svorio metimas pagal kūno formą, kadangi padidina aukšto kraujospūdžio,II tipo cukrinio diabeto ir aukšto cholesterolio lygio riziką. Jei talijos apimtis didesnė nei 80cm, rizika susirgti kuria nors iš šių ligų smarkiai išauga, Kaip maitintis.

Rekomenduojame

Riebalų kaupimąsi labiausiai lemia cukrus, saldumynai ir kulinariniai gaminiai. Šių produktų reikėtų atsisakyti.

Arbatpinigiai

Sudėtinių angliavandenių vartojimą taip pat reikia riboti ir valgyti juos tik pusryčiams ir pietums. Taip pat ir su vaisiais. Valgyti vaisius vakarienei — viena labiausiai paplitusių klaidų. Obuolio figūros tipo moterys turi potraukį sūriam ir daug cholesterolio turinčiam maistui.

Įvertinus riziką susirgti širdies ir kraujagyslių sistemos ligomis, joms reikia riboti ir gyvūninės kilmės riebalų vartojimą, atsisakyti riebios mėsos, riebių pieno produktų.

Jums gali patikti

Riebalai turi būti gaunami iš alyvuogių, sėmenų gyvenimo sodas riebalų degintojas saulėgrąžų aliejaus, avokadų, riešutų, lašišos. Didžiąją raciono dali turi sudaryti liesa mėsa, žuvis, liesi pieno produktai, daugybė daržovių, šiek tiek ryžių, grikių, avižų ir vaisių.

  1. Pateikiame kiekvieno tipo aprašymus ir patarimus, kokioms kūno dalims sportuojant reikia skirti didžiausią krūvį.
  2. Kaip netenkama kūno riebalų

Obuolio formos moteris derėtų visiškai atsisakyti rūkymo ir alkoholio vartojimo. Pratimų atlikimas tam tikrai kūno daliai nelems riebalų tirpdymo būtent tose kūno vietose. Nėra lokalaus riebalų tirpdymo, todėl atsilenkimų darymas  nepadės atsikratyti pilvo riebalų. Pečių juostai krūvis turi būti labai nedidelis. Obuolio figūros tipo moterys turi plonas šlaunis ir plokščius sėdmenis, o didelė viršutinė kūno dalis dar labiau šią disproporciją išryškina, todėl pritūpimai, įtūpstai ir spaudimas kojoms treniruoklyje yra pagrindiniai pratimai.

numesti svorio karvė

Labai reikalingas kardiokrūvis, kadangi jis ne tik tirpdo riebalus, bet ir stiprina širdies bei kraujagyslių sistemą. Kriaušės formos figūra. Jų klubų apimtis gerokai didesnė nei krūtinės, kadangi riebalinis sluoksnis kaupiasi ant klubų, sėdmenų ir šlaunų. Jos turi lieknesnę viršutinę dalį kūno dalį, nedidelę krūtinę, bet labai apvalią apatinę kūno dalį. Tai lemia ir lėta medžiagų apykaita.

svorio metimas pagal kūno formą

Kriaušės formos figūros moters organizmas linkęs užlaikyti vandenį, todėl dažnai atrodo, kad turi per daug riebalų. Tai taip pat lemia didesnį celiulito kaupimąsi ant šlaunų ir sėdmenų. Dėl skysčių kaupimosi, ypač kojose, sunku įžiūrėti jų kaulų struktūrą, kuri apgaulingai gali pasirodyti labai stambi.

Kriaušės formos figūros moterys turi laikytis nusibodusių, bet veiksmingiausių sveikos mitybos principų: valgyti nekaloringą maistą, vengti greitojo maisto ir saldumynų, valgyti dažnai ir mažomis porcijomis.

Daug kardiokrūvio ir viso kūno treniruotės. Kriaušės formos moterys beveik neturi galimybių priaugti raumenų, tad drąsiai gali atlikti sunkesnes viso kūno treniruotes, kurios padės sudeginti daugiau kalorijų.

Liekninanti mityba pagal kūno tipą

Norint sumažinti kūno svorį ir riebalinį sluoksnį, reikia susikoncentruoti į kardiokrūvį, bet labai intensyvūs grupiniai užsiėmimai gali netikti. Didesnis kūno svoris gali sukelti skausmus apatinėje nugaros dalyje ir kelių sąnariuose.

Paprastai kriaušės figūros moterys nemėgsta sporto, todėl mažai tikėtina, kad eis į sporto klubą, tačiau jai padėtų ilgesnis vaikščiojimas, važinėjimas dviračiu. Smėlio laikrodžio arba X formos figūra. X formos moterys dažniausiai neaukštos arba vidutinio ūgio ir smulkių kaulų. Jų krūtinės ir klubų apimtis labai panaši. Riebalinis sluoksnis tolygiai pasiskirsto per viršutinę ir apatinę kūno dalį ir pirmiau kaupiasi ant klubų, rankų, krūtinės ir tik po to ant liemens.

Kūno svorio pokyčiai: per 3 savaites – minus 9 kilogramai | apimtis.lt

Šio figūros tipo moterys turi potraukį riebiam ir saldžiam maistui, kitaip tariant, konditeriniams gaminiams, kurie yra geriausi celiulito sąjungininkai. Tad pirmiausia reikia įveikti šią silpnybę. Mažai riebalų turinti dieta X formos moteriai lemtų riebalų kritimą nuo pečių ir rankų, tačiau ne nuo apatinės kūno dalies.

Tokiu atveju labiausiai reiktų riboti paprastuosius angliavandenius, tokius kaip saldumynus ir cukrų. X formos moterys genetiškai turi labai gražias linijas ir geras proporcijas, tad joms figūros kurti nereikia. Ją galima tik patobulinti. Tolygiai treniruokite visą kūną ir nuspręskite, ką labiausiai norėtųsi patobulinti.

Spausdinti Balandį sparčiai pildosi sporto salės, forumuose dvigubai aktyviau diskutuojama apie efektyvias dietas. Ir taip kasmet O kaip padaryti taip, jog svoris kristų nesikankinant, t. Tiesiog maitintis produktais, kurie Tavęs netukina, tinka pagal kūno sudėjimą ir šiek tiek pajudėti! Riebalai lyg nekilnojamasis turtas - daug kas priklauso nuo vietos!

Tarpiniai figūros tipai. Kiekvienas iš šių keturių tipų gali turėti ir tam tikrų kito figūros tipo požymių.

Ar iš tiesų mityba priklauso nuo figūros tipo? – apimtis.lt

Tas išvaizdosdetales galima tobulinti ir pačiai. Banano tipo moteris gali turėti ir riestesnius sėdmenis, nors jie ir nebus tokie, kokius turi X formos figūros moteris. Taip pat ir su obuolio figūros tipo moterimis.

Specialistai sutaria, kad tai nėra lengva. Tačiau yra keletas būdų, kurie gali padėti pasiekti geidžiamą rezultatą.

Tai priklauso nuo genetikos ir nuo įdėto darbo. Šaltinis: A.

svorio metimas pagal kūno formą kaip numesti svorio palaipsniui ir lengvai

Galbūt jus domina