Kaip prarasti šoninius ir nugaros riebalus

9 Geriausios apatinių nugaros riebalų pratybos

Whatsapp Ar jums buvo sunku gauti atsikratyti šoninės riebalų, bet negali?

Ar jums įdomu, kokios pratimų gali padėti jums pašalinti šoninę riebalų greitai ir efektyviai? Šoninės riebalų nėra atrodo labai nepatraukli ir paprastai yra pirmasis pasirodys ir paskutinis eiti.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens

Ką daryti, jei yra tam tikros super-paprastas pratimai, kurie gali padėti jums atsikratyti pusėje riebalų greičiau nei jūs maniau? Galima būtų tai patinka, ar ne?

Nežinote, kaip sumažinti šalutinį riebalų, naudotis?

Spausdinti Žiūri į Jennifer Lopez taliją ir pavydi stangraus pilvo preso? Tačiau kai tu kramsnoji bulvių traškučius ir vartai žurnalus, ji lieja prakaitą sporto klube! Daryk tokius pačius pratimus kaip žymioji dainininkė ir po keletos mėnesių puikuosies ne ką prastesniu pilvuku. Mielos moterys ir mergaitės, patvirtinsiu tai, ką pačios puikiai žinote - orai gražėja, rūbų mažėja, o tas nelemtas pilvukas akis bado!

Tada jūs turite perskaityti šį postą ir išbandyti viršų pratimus, kurie gali nusimesti tą pusę riebalų nekilnojamojo greitai! Starfish: Starfish yra Side Plank, kuris yra žudikas žingsnis mažinant pusėje riebalų kitimas.

kaip prarasti šoninius ir nugaros riebalus

Kaip tai padaryti: Gauk šoninėje lentų padėtį ir griebtis savo balansą. Kai esate tinkamai subalansuotas, sukrauti vieną koją ant kitos ir pakelti savo ranką į orą.

Dabar, pakelkite koją ant viršaus ir ištiesinti jį.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens | apimtis.lt

Tuo pačiu metu, pabandykite paliesti savo kojų su savo rankas ir tada grįžti į pradinę padėtį. Ar 15 pakartojimų ir pakartokite iš kitos pusės.

geriausias riebalų degintojų apetitą mažinantis produktas kūno plonas kokosas

Šoninės Lentos ratelių: Šalutinis Lentos ratelių nukreipia jūsų įstrižomis raumenis, Blynai viršūnes, meilė rankenos, apatinę pilvo Šuo ir tonizuoja savo bum. Kaip tai padaryti: Paimti į šoninę lentų padėtį ir sumažinti kelio arčiau grindų. Pakelkite viršutinę koją, kol jis yra horizontali ir tiesiai.

20 kovos prieš pilvo riebalus būdų

Dabar pradėti sekimo didelius apskritimus su ta koja. Trace 20 ratą pagal laikrodžio rodyklę ir prieš laikrodžio rodyklę 20 ir tada pakartokite į kitą pusę. Nuožulnus Crunch: Įstrižai krizė skirta pasviro raumenys ir padeda sumažinti šalutinių riebalų. Ji skirta ne tik apatinę riebalų, bet viršutinis riebalų, taip pat.

Norėdami sumažinti pilvo riebalų kiekį, žmonės turėtų vengti perdirbtų angliavandenių, kurie pasižymi mažu riebalų kiekiu, pvz. Stenkitės valgyti tai, ką mėgstate, tik žymiai mažesniais kiekiais.

Kaip tai padaryti: Atsigulkite ant nugaros ir pakelkite kojas su sulenktais keliais, kol jūsų veršeliai tampa horizontali. Įdėk savo kaire ranka už galvos ir ištiesinti savo dešinę ranką į savo pusę. Dabar paspaudus dešinę dilbio ant žemės, pakelti savo kairę pusę savo liemens ir bandyti liesti savo kairę alkūnę į kairę kelio.

Pratimai Sumažinti Side Riebalai - TOP 10:

Paverskite savo kairįjį kelį link kairiojo alkūnės kaip jums pakelti savo kairę liemens. Ar 10 pakartojimų ir pakartokite iš kitos pusės.

kaip prarasti šoninius ir nugaros riebalus pavydas svorio netekimas tammy

Picked Alkūnė posūkiais: Picked Alkūnės Tvist yra veiksmingas pratimas prarasti pusėje riebalų nukreipiant savo obliques. Perėjimas buvo įvesta Pop Pilates instruktorius Cassey Ho kovoti meilės rankenas. Kaip tai kaip prarasti šoninius ir nugaros riebalus Atsigulkite ant grindų, kojas tiesiai ir rankas pratęstas.

VIBRA ACTIV PROFESSIONAL

Dabar pakelkite tiesias kojas ir rankas į sit-iki tol, kol jūsų liemens yra nuo grindų, o jūs balansuoja ant jūsų užpakalis. Jei tiesūs kojos yra labai sunku jums, jūs galite sulenkti savo kelio, kol jūsų veršeliai yra horizontali.

kaip prarasti šoninius ir nugaros riebalus

Išlaikyti šią poziciją. Dabar sukant liemenį į savo dešinėje pusėje, sulenkti dešinę rankas ir paliesti tinkamą alkūnę prie grindų.

VIBRA ACTIV - REVOLIUCIJA LIEKNĖJIME

Twist į savo kairę ir liesti savo kairiąją alkūnę prie grindų. Laikyti pakaitomis ir padaryti 20 pakartojimų.

kaip prarasti šoninius ir nugaros riebalus geriausias būdas numesti svorio per 3 savaites

Trikampis Hantelių: Trikampis kelia yra didelis tempimo pratimas šonų ir dvigalvis. Tačiau, jei norite pridėti hantelius į manevrų, ji tampa labai efektyvus tonizuojantis savo obliques. Kaip tai padaryti: Stendas su kojų toli vienas nuo kito. Nukreipkite savo kaire koja į kairę ir jūsų dešinės kojos į priekį.

kaip sudeginti baltųjų riebalų ląsteles jm blakely svorio metimas

Laikykite hanteliais savo dešinę ranką. Jums reikia naudoti savo sunkiasvorio hanteliais ir ištiesinti, kad rankos virš galvos, šiek tiek į šoną. Dabar sulenkti į kaip prarasti šoninius ir nugaros riebalus kairės ir bandyti pasiekti grindis kairėje su kaire ranka.

Eiti kaip mažas, kaip jūs galite be jokio poziciją ir nugarą tiesiai. Ar 15 pakartojimų kiekvienoje pusėje. Undinė: Ši kvėpavimo pratimai Perkelti koncentratai jūsų pusėje raumenų specialiai.

Jis yra geras žuvo Blynai viršūnes ir meilė rankenos ir yra veiksmingas liemens cincher.

Galbūt jus domina