Kuris riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio, L-KARNITINAS: AR JIS NAUDINGAS TIK RIEBALŲ DEGINIMUI? - EnergyZone

kuris riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio

Reader Interactions

Netgi priešingai, HMB kai kurių vadinamas svarbiausiu aminorūgščių produktu dėl jo unikalių savybių ir dėl to, kad HMB iš tiesų veikia. HMB beta-hidroksi beta-metilbutiratas — tai vienos iš šakotųjų aminorūgščių BCAA - leucino metabolitas, susidarantis leucinui žmogaus organizme metabolizuojant skylant į KIC alfa-ketoizokaproataskuris toliau skyla į HMB beta-hidroksi-beta-metilo butirats ir izovaleryl kofermentą A angl. Taigi, HMB susidaro žmogaus organizme iš su maistu ar maisto papildais gaunamo leucino, o taip pat HMB tiesiogiai galima gauti su kai kuriais maisto produktais.

kaulų svorio netekimas

Nedideli jo kiekiai yra šparaguose, avokaduose, žiediniuose kopūstuose, greipfrutuose ir kai kuriuose kituose maisto produktuose. HMB taip pat gali būti aptinkami kai kurių sunkiųjų metalų pėdsakai pvz. HMB populiarumas lengvai paaiškinamas jam priskiriama nauda. Tai visų pirma antikatabolinis poveikis, arba, kitaip sakant, raumeninės masės apsauga nuo katabolizmo irimokuris neišvengiamas sunkaus ir ilgai trunkančio fizinio krūvio metu.

Antra — tai anabolinis poveikis, kurį, paprastumo dėlei, galime suprasti kaip suaktyvėjusią baltymų sintezę ir raumenų baltymų kaupimąsi bei liesos raumeninės masės prieaugį. Trečia — lipolitinis poveikis arba, trumpai tariant, riebalinės masės mažėjimas. Taip pat yra yra įrodymų, patvirtinančių HMB poveikį didinant ištvermę, atitolinant ištvermės krūvio nuovargį, gerinant atsistatymą po ištvermės treniruočių.

kuris riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio

Pantoten ir kiti mokslininkai, tirdami HMB poveikį jėgos treniruočių metu, atliko 4 savaičių trukmės tyrimą, kuriame dalyvavo 36 moterys ir 39 vyrai 20 — 40 metų amžiaus, kurių pusė vartojo HMB, kita pusė — placebo. Reikia pabrėžti, kad šis prieaugis buvo nustatytas pažengusių sportininkų, o ne pradedančiųjų tarpe. Riebalų nuostoliai vo2max tarpe rezultatai buvo kur kas geresni tačiau visi suprantame, kad treniruočių pradžioje rezultatai, ypač jėga, gerėja ir be papildomo maisto papildų naudojimo.

Mitochondrijose vyksta riebiųjų ląstelių skaidymas ir energijos gamyba. Trumpai tariant, kuo daugiau mitochondrijų, tuo daugiau energijos galima pagaminti iš riebalų ir kartu lengviau atsikratyti nereikalingų kilogramų.

Kreatinas yra plačiausiai vartojamas maisto papildas pasaulyje. Ir tikrai ne be priežasties. Sportininkai visame pasaulyje jį perka, dažniausiai miltelių forma, ir vartoja, vartoja, vartoja. Begalė mokslinių tyrimų įrodė jo veiksmingumą ir praktiškai jokio šalutinio poveikio nebuvimą. Visgi, yra skeptiškai nusiteikusių žmonių, kurie vis vien abejoja, ar verta jį vartoti.

Kitas galimas HMB poveikio mažiant riebalinę masę mechanizmas — raumeninės masės padidėjimas, kuris savo ruožtu aktyvina medžiagų apykaitą ir riebalų oksidaciją.

Kito tyrimo metu mokslininkai Vukovich ir Geri tyrė HMB poveikį maksimalaus deguonies suvartojimui MDS ir laktato kaupimosi slenksčiui laipsniškai sunkėjančio krūvio naudotas egometras iki deginimas maksimalus riebalų kiekis nuovargio metu.

Kas yra HCA? Saugus ir efektyvus svorio metimas - apimtis.lt

Tyrimas truko 2 savaites ir jame dalyvavo 8 lygio meistriškumo dviratininkai, kurie vartojo arba 3g HMB, arba 3g leucino arba placebo per dieną. Taip pat yra manoma, kad HMB vartojimas gali apsaugoti nuo irimo bei netgi skatinti sintezę mitochondrijų, kuriose vyksta riebalų oksidacija — riebalinių ląstelių skilimas ir virtimas energija. Tad dėl šios priežasties HMB gali padėti greičiau pašalinti susikaupusį laktatą ir sudaryti sąlygas treniruotis ilgiau.

Tai patvirtino dar m. Bryd ir kitų mokslininkų gautus rezultatus, kad HMB vienas arba kartu su kreatino monohidratu sumažina raumenų skausmingumą vėluojantį raumenų skausmą — DOMSatsiradusį 30min po bėgimo tiriamieji buvo 28 jauni, aktyvūs vyrai ,kai tuo tarpu vienas kreatino monohidratas ar placebo teigiamo poveikio neturėjo.

Vienas papildas, garantuojantis rezultatą

Pavyzdžiui HMB vartojimas skatina makrofagų dauginimąsi ir funkcionalumą fagocitozės metu ląstelės, apsaugančios nuo baketrijų ir virusų. Tuo tarpu tyrimuose su gyvūnais netgi kur kas didesnės ir 8 — mg vienam kūno kilogramui siekiančios HMB dozes nesukėlė jokio šalutinio poveikio. Kad lengviau suprasti, paaiškinsiu: tai būtų tas pats, kas 90 kg sveriančiam žmogui vartoti iki g HMB per dieną. Gallagher kuris riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio kiti nustatė, kad 8 savaites trukęs HMB vartojimas po 3 ir 6g per dieną neturi jokios neigiamos įtakos kraujo sudėčiai, kepenų ir inkstų funkcijai.

60 metų nori numesti svorio

Tačiau reikia paminėti, kad HMB vartojimas neturėjo jokio poveikio LDL koncentracijai tų tiriamųjų, kurių ši koncentraciją neviršijo normos. Juolab, kad HMB vartojimas sukėlė ne ką didesnius pokyčius mažinant kraujo spaudimą negu vieno kalcio vartojimas. Kaip bebūtų keista, padidėjusi tarparauminė HMB koncentracija gali aktyvinti cholesterolio sintezę, kuris reikalingas rauminės ląstelės išorinio dangalo — sarkolemos — stabilizacijai ir vientisumo palaikymui.

Yra keliama hipotezė, kad cholesterolio sintezės slopinimas gali neigiamai paveikti raumens funkciją, padidinti raumens skaidulų pažeidą ir galų gale sukelti nekrozę raumeninių skaidulų žūtį. Šis HMB poveikis vėlgi gali būti susijęs su HMB sudėtyje esančiu kalciu, kurio 1g suvartojimas sukelia cholesterolio koncentracijos sumažėjimą, kuris riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio skatindamas tulžies rūgšties išsiskyrimą ir kartu endogeninio kepenų cholesterolio panaudojimą regeneracijos tikslams paprasčiau tariant, galima manyti, kad HMB esantis kalcis padeda panaudoti kepenyse esančias cholesterolio atsargas raumens struktūros palaikymui.

HMB vartojimas du kartus po 1,5g per dieną gali skatinti kolageno sintezę. Kolagenas yra pagrindinė jungiamojo audinio sudedamoji dalis sausgyslių, raiščiųo taip pat ir kremzlių, nagų ir kt.

Kai kurie tyrimai yra nustatę ir mažesnius produkto veiksmingus kiekius pvz. Pavyko rasti tik keletą darbų, kurių metu buvo naudojama didesnis negu 3g HMB kiekis per dieną, ir nei viename iš jų tai nedavė geresnių rezultatų lyginant su įprastine 3g porcija.

Pasistengsiu tai išsklaidyti ir pateiksiu patikimą bei pagrįstą informaciją. Visi straipsnyje pateikti faktai paremti mokslu. Remiantis mokslu, L-Karnitinas atlieka labai svarbų vaidmenį energijos gamyboje — jis perneša riebalų rūgštis į ląstelės mitochondriją 1 ,  2 ,  3.

Tačiau esant labai mažam skaičiui tyrimų su didesnėmis HMB dozėmis per dieną, sunku teigti, kad didesnė dozė tikrai nėra naudingesnė. Tam įtakos gali turėti ir treniruotumas bei treniruočių pobūdis manoma, kad didesnio treniruotumo sportininkams reikalingi didesni HMB kiekiai.

Tas pats galioja ir esant didelės apimties krūviams. HMB vartojimo trukmė Nors dauguma tyrimų nustatė, kad HMB vartojimas duoda apčiuopiamos naudos jau po pirmųjų dviejų vartojimo savaičių, visgi rekomenduojama HMB vartoti ne mažiau 4 savaičių. Svarbu žinoti Suvartojus HMB, šios medžiagos koncentracija piką kraujyje pasiekia praėjus 60 — min suvartojus 3g — 60 min, 1g — minveikimo pusperiodis apie 2,5 val.

Kada ir kaip dažnai vartoti HMB? Atsižvelgiant į aukščiau pateiktus faktus, rekomenduojama HMB vartoti tris kartus per dieną mažesnėmis dozėmis 1g su ne mažesniais negu 2,5 — 3 val. Siekiant užtikrinti antikatabolinius procesus ir aktyvinti anabolinius, rekomenduojama suvartoti porciją 40 — 60 min.

Apibendrinimas HMB — tai leucino metabolitas, susidarantis skylant iki leucino subproduktų. Taip pat teigiamai veikia kuris riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio sistemą ir riebiųjų rūgščių oksidaciją. HMB yra naudingas tiek jėgos, tiek ir ištvermės sportininkams. Jėgos sportininkams padeda padidinti raumenų masę, jėgą.

L-KARNITINAS: AR JIS NAUDINGAS TIK RIEBALŲ DEGINIMUI?

Ištvermės sportininkams — maksimalų deguonies suvartojimą, padeda atitolinti laktato kaupimosi slenkstį, mažina nuovargį. Moksliškai pagrįsta HMB dozė — 3g per dieną ją suvartojant per tris kartus.

Porciją būtinai 30 kuris riebalų degintojas neturi šalutinio poveikio 60 min prieš fizinį krūvį. Didesnis negu 3g HMB vartojimas per dieną nėra moksliškai pagrįstas ir manoma, kad itin didelė dalis HMB bus tiesiog pašalinta su šlapimu.

HMB žala nenustatyta žmogaus organizmui net ir vartojant itin didelius kiekius.

LIDA ir kiti Preparatai svoriui mesti!! Pigiai!!

Naudota literatūra: Bastiaanse E. The effect of mem- brane cholesterol content on ion transport processes in plasma membranes. Cardiovasc Res. Byrd P.

HMB. Visa tiesa apie vieną stipriausių anaboliškai veikiančių maisto papildų

C Changes in muscle soreness and strength following downhill running: effects of creatine, hmb, and betagen supplementation. Cheng W. Beta-hydroxy-beta-methyl butyrate increases fatty acid oxidation by muscle cells.

Effect of HMB on fuel utilization, membrane stability and creatine kinase content of cultured muscle cells. Coelho C. C,

Galbūt jus domina