Deginti riebalus apatinę kūno dalį, 4 pratimai šlaunų ir klubų apimtims mažinti (+video) - apimtis.lt

Stebuklinga programa, kuri sumažins šlaunų apimtis per 2 savaites

Dažnai pasigirsta debatų, ar šioje srityje besikaupiantys riebalai yra naudingi ar žalingi organizmui. Vis tik dauguma specialistų sutinka, kad sveikatai svarbiausia, kokia yra bendra kūno riebalų masė.

Tai tampa ypač sudėtinga, jeigu norima aptirpdinti riebaliukus tik tam tikroje kūno vietoje, šiuo atveju — nuo klubų ir kojų.

Tačiau quadralean svorio nusprendėte pradėti nuo klubų apimčių mažinimo — pateikiame 5 pratimus. Kojos siūbavimas į šoną Šis pratimas puikiai apšildo raumenis ir atpalaiduoja klubus, bet kartu į darbą įtraukia ir sėdmenų raumenis bei šlaunies dvigalvį raumenį.

  • 4 pratimai, kurie padės sustangrinti šlaunis | Skinny estetikos klinika
  • Numesti svorio su plaučių uždegimu
  • Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas - DELFI Sveikata
  • Tuomet pažvelkime į 10 geriausių būdų, kaip numesti svorio nuo pilvo.

Atsistokite tiesiai, kojas laikykite pečių plotyje. Viena koja siūbuokite į šoną tiek, kiek pajėgiate. Tarp judesių kojos nenuleiskite ant žemės. Jeigu sunku išlaikyti pusiausvyrą, pratimo metu galite įsikibti į kėdę ar rankomis remtis į sieną — tuomet galėsite padidinti ir judesio amplitudę.

4 pratimai, kurie padės sustangrinti šlaunis

Kartokite po kartų kiekviena koja. Pritūpimai su šuoliukais Jau beveik pratimų klasika tapę deginti riebalus apatinę kūno dalį su šuoliukais treniruoja šlaunies dvigalvį ir keturgalvį raumenis bei sėdmenis, taip pat ir apatinę nugaros dalį bei pilvo preso raumenis. Be to, atlikdami šį pratimą sudeginsite nemažai kalorijų ir paspartinsite medžiagų apykaitą. Atlikite pritūpimą: laikydami nugarą tiesią, tūpkite taip, kad keliai liktų ties kojų pirštais.

Iš pritūpimo padėties atlikite šuoliuką: stipriai atsispirkite nuo kulnų ir išsitiesdami pašokite.

Stebuklinga programa, kuri sumažins šlaunų apimtis per 2 savaites

Vėl atlikite pritūpimą. Atlikite tris pakartojimus po 10 pratimų padarykite 30 s pertrauką tarp pakartojimų. Lentos pratimas su šuoliukais Tai dar vienas puikus pratimas, atliekamas vien tik jūsų kūno svoriu ir kartu lavinantis kūno šerdį bei apatinę kūno dalį.

deginti riebalus apatinę kūno dalį svorio netekimas aurora

Į darbą įtraukiami: tiesusis pilvo raumuo, šoniniai liemens raumenys, pritraukiamieji ir atitraukiamieji šlaunų raumenys bei sėdmenų raumenys. Galite rinktis, ar pratimą atliksite remdamiesi į grindis rankomis ar nuo alkūnių.

deginti riebalus apatinę kūno dalį

Pradėkite įprastoje lentos pozicijoje. Įtempkite pilvo raumenis, išlaikykite tiesią liniją nuo pat pečių iki kojų pirštų.

Patarimai merginoms: kaip sumažinti klubų ir šlaunų apimtis

Pašokdami kojas išskėskite ir pastatykite plačiau negu pečiai. Šuoliuku vėl grįžkite į pradinę padėtį, kai pėdos suglaustos. Būkite atidūs kvėpavimui: stenkitės jį išlaikyti tolygų.

deginti riebalus apatinę kūno dalį ugnies riebalų nuostoliai

Atlikite pratimą 30 s. Įtūpstas Įtūpstai taip pat skirti apatinei kūno daliai.

  1. Bmfit riebalų degintojas
  2. Patarimai merginoms: kaip sumažinti klubų ir šlaunų apimtis | Sniego pilys
  3. Stebuklinga programa, kuri sumažins šlaunų apimtis per 2 savaites - DELFI Gyvenimas
  4. Svorio netekimas 9kg

Atliekant šį pratimą aprova tenka sėdmenų raumenims, pakinklinėms sausgyslėms ir keturgalviams šlaunų raumenims.

Atsistokite tiesiai.

Treniruotė namuose su Rūta - Kardio

Viena koja dėkite žingsnį į priekį ir laikydami nugarą tiesią leiskitės žemyn, kol kojos bus sulenktos 90 laipsnių kampu. Tuomet atsispirkite priekine koja ir sugrįžkite į pradinę poziciją. Kartokite pratimą kita koja.

deginti riebalus apatinę kūno dalį padės svorio netekimas

Atlikite po 20 įtūpstų kiekviena koja. Šie 4 pratimai šlaunų ir klubų apimtims mažinti bus efektyvesni, jeigu papildomai imsitės ir kitų priemonių. Nepamirškite, kad riebalus deginti reikia ne tik lokaliai, tad stenkitės kasdien būti fiziškai aktyvesni, daugiau vaikščioti ir lipti laiptais, o derindami tai su subalansuota mityba galite tikėtis tikrai neblogų rezultatų.

riebalų kiekis svorio netekimas svorio netekimas Derbišyras

Galbūt jus domina