Kada valgyti avižas norint numesti svorio. MITYBA - Sveikas Žmogus

Daugelis košių nekaloringos, pavyzdžiui, 1 puodelis vandenyje virtų avižų turi kalorijas ir 3. Kada valgyti avižas norint numesti svorio galima pagardinti druska ar cukrumi, sviestu, bet tai per daug nepakels kalorijų skaičiaus.

deginkite riebalus nieko nedarydami kaip mesti svorį nuo vidurio

Laikantis košių dietos kiekvieno valgymo metu rekomenduojama suvartoti po ½ puodelio avižų košės, mitybą papildant vaisiais, daržovėmis ir liesa mėsa. Avižų košės dietos laikomasi ne tik norint numesti, bet ir priaugti svorio. Auginant svorį košę rekomenduojama valgyti su medumi, įvairiomis sėklomis, jogurtu, džiovintais vaisiais ir uogomis, netgi aliejumi.

kada valgyti avižas norint numesti svorio ar tren acetatas degins riebalus

Verdant košę, vietoj vandens patariama įpilti pieno. Pienas suteiks ne tik papildomų kalorijų, bet ir kalcio bei vitamino D. Ne tik košė, bet ir desertas Kas nežino klasikinių avižinių sausainių.

MITYBOS PLANAS MASEI - KAIP PRIAUGTI RAUMENŲ - MAISTAS - KĄ VALGYTI

Tiesa, jei norite numesti svorio, jais mėgautis reikėtų saikingiau, nes sudėtyje yra miltų, kiaušinių, razinų arba džiovintų vaisių, sviesto ir cukraus.

Jei norite priaugti svorio, į namuose gaminamus avižinius sausainius papildomai galite įdėti lazdyno riešutų, aplieti sausainius šokoladu. Kodėl sveika?

kada valgyti avižas norint numesti svorio kaip numesti svorio namuose

Avižų košę valgyti sveika, nes joje yra skaidulų gerinančių virškinimą, medžiagų, reguliuojančių cholesterolio kiekį kraujyje ir padedančių išvengti širdies ligų. Avižų košės sudėtinės medžiagos — tai baltymai, cinkas, geležis, magnis, antioksidantai, vitaminas B, vitaminas E.

Naudingų medžiagų pliūpsnis organizme padeda gerinti imuninę sistemą ir kovoti su infekcijomis.

fybogel mesti svorį priversti mesti svorį

Be viso to, košės padeda reguliuoti cukraus kiekį kraujyje, sumažina riziką susirgti II tipo diabetu. Košėje esančios skaidulos lėtina cukraus pasisavinimą į kraują, kas padeda reguliuoti gliukozės kiekį kraujyje, todėl avižų košę rekomenduojama valgyti diabetu sergantiems asmenims.

Kraujo gliukozės kontrolė sumažina inkstų bei širdies ligų riziką.

Laimė, greta griežtųjų dietų yra ir tokių, kurių režimas pakankamai lankstus, be to, jos efektyvios ir lengvai pritaikomos. Viena tokių dietų — avižų dietakurios pavadinimas kalba pats už save.

Laikantis avižų košės dietos rekomenduojama valgyti keturis arba penkis kartus per dieną. Pusryčiams ir vakarienei patartina valgyti vandenyje virtą avižų košę be priedų, pietums liesos mėsos su daržovėmis, užkandžiams renkantis mėgstamus vaisius arba daržoves.

kada valgyti avižas norint numesti svorio

Galbūt jus domina