Svorio metimas pagrįstų tikslų

20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų

Mokslu pagrįstas svorio metimas Fizika yra paprasta. Psichologija ne. Yra būdas numesti svorio, kuris yra moksliškai įrodytas, kad veikia. Nėra įdomu, ar tai veikia. Jis pagrįstas neginčijamai patikimu mokslu, tokiu pat patikimu kaip ir gravitacijos dėsnis.

Tai niekada nepavyko. Jei valgysite šį moksliškai įrodytą būdą numesti svorio, galėsite būti visiškai tikri, kad numesite svorio, prarasti svorio super tikrai žinote, kad paleidus daiktus viskas kris žemyn, o ne aukštyn. Jūs netgi galite išmokti to nedaryti. Aš žinau, nes galėjau svorio metimas pagrįstų tikslų pritaikyti po 25 metų nesėkmės laikydamasis nesveikos dietos.

Pagaliau išsprendžiau savo svorio problemą ir praradau subjektyvus svorio metimas prieš 35 metus. Nuo tada to nedariau ir paskyriau savo misijai išmokyti kitus, kaip svorio metimas pagrįstų tikslų taip pat. Aš jau senstu ir pamirštu, kad jauni žmonės dažnai nežino, kaip mesti svorį, todėl apžvelgsiu tai čia. Ir visos detalės yra mano knygoje. Pirma, Termodinamika Čia nėra paslapties, tačiau yra daug nesusipratimų, kaip mesti svorį ir išlaikyti jo atsikratymą.

Nuolatinis prieštaringos dezinformacijos ir patarimų srautas verčia žmones galvoti, ar sąžininga Dievui tiesa apie tai, kaip numesti svorio, dar nėra žinoma.

svorio metimas pagrįstų tikslų

Bet tai yra. Mokslas, paaiškinantis svorio metimą, svorio padidėjimą ir svorio išlaikymą, buvo įrodytas ir daugiau nei metų jis reikšmingai nepasikeitė. Jūsų kūnas yra mašina, naudojanti degalus, kaip automobilis. Užuot deginę dujas, mes deginame maistą ir matuojame energijos kiekį maiste kalorijomis.

  • 20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų - DELFI Sveikata
  • Menopauzė svorio netekimas
  • Gydytojas Morozovas: 4 gajūs mitai apie cholesterolį ir ko dar apie jį nežinojote   73 Nemažai sveikatos organizacijų naudoja KMI kūno masės indeksąkad pagal svorį nustatytų medžiagų apykaitos ligų riziką.
  • Svorio metimo sėkmės istorijos virš 45 metų
  • Šiuo metu renkamos naujos rudens sezono grupės.
  • „POZITYVIKSAS“ - KLUBAS SIEKIANTIEMS NUMESTI SVORIO VAIKAMS IR JAUNUOLIAMS
  • Deginti riebalus išlaikant svorį

Visų maisto produktų kalorijų skaičius yra lengvai randamas, skelbiamas knygose ir interneto svetainėse. Pakuotų maisto produktų etiketėse nurodomos kalorijos, ir daugelis restoranų šiandien skelbia kalorijų skaičių, svorio metimas pagrįstų tikslų reikalauja įstatymai.

Jūsų kūno svoris yra jūsų kūno kalorijų ekonomijos rezultatas, kaip ir jūsų banko likučiai yra jūsų finansų ekonomikos rezultatas. Svorio metimas pagrįstų tikslų suvalgysite daugiau kalorijų, nei sudeginsite, jas kaupsite kaip riebalus.

20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų

Turint pinigų, perteklius yra geras. Tu praturtėsi. Turint kalorijas, perteklius yra blogas. Jūs riebaluojate.

Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų

Jei sudeginate daugiau kalorijų, nei suvalgote, galite sudeginti savo sukauptą perteklių. Puiku, jei norite numesti svorio. Jūs pradedate kirpti žemyn. Turėdami pinigų, sunaudodami daugiau nei prisiimate skolų ar dar daugiau, galite sulaužyti ar net bankrutuoti.

Labai blogai. Dėl deficito išlaidų gali kilti problemų dėl finansų, tačiau jei norite numesti svorio, deficitas yra puikus!

kaip pašalinti riebalus natūraliai

Žiniasklaidoje ir apkalbų apie svorio metimą yra daug folkloro ir mitų, todėl jūs turite būti atsargūs tuo, kuo tikite.

Kai kurie mano, kad angliavandenių ir riebalų kalorijos yra blogesnės nei baltymų kalorijos, tačiau tai netiesa.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Tiesa, kad sveika, jums reikia geros mitybos ir subalansuotos dietos, tačiau svorio metimo tikslais mums rūpi tik kalorijos.

Taip pat nėra tiesos, kad dienos laikas, kurį valgote, turi įtakos kalorijų kaupimui. Nesvarbu, kaip jūs derinate maistą.

Negalite atšaukti kalorijų, jei jos patenka į jūsų kūną.

kirstie alley svorio metimas pleiskanojantis svorio metimas

Veikla yra vienintelis dalykas, kurį galite padaryti, o tai turės įtakos kalorijų deginimo būdui. Kaip jau sakiau, fizika yra paprasta. Yra prietaisų, kurie netiesiogine kalorimetrija gali išmatuoti jūsų metabolizmą kalorijų deginimo greitį.

Ligoninės ir universitetai turi šias mašinas, o kai kurie gydytojai turi rankinius prietaisus, kurie tinkamai naudojami tinkamai. Galėtumėte atlikti testą, bet mes naudojame formulę, vadinamą Miflin-St. Jeor lygtis MSJnorint įvertinti jūsų metabolizmo greitį atsižvelgiant į svorį, kurį norite išlaikyti visą gyvenimą.

Daugybę kartų palyginome tikrąjį testą su įvertinimu, ir jie buvo pakankamai artimi, kad būtų galima pasikliauti mano sugalvotu svorio metimo metodu. Miflino Šv. Džoro formulė buvo pavadinta mokslininkų, kurie suformulavo ir įrodė, kad ji yra tiksli, vardu, atsižvelgiant į jūsų amžių, lytį, svorį, ūgį ir aktyvumą.

Trys svarbios informacijos dalys: 1.

NeoLife | Svorio metimas programos vadovas | apimtis.lt

Naudokite svorį, kurį norite pasiekti, ir išlaikykite likusį gyvenimą. Galite išmokti to, ką degate dabar patirdami svorį, kad patenkintumėte savo smalsumą, tačiau svarbu išmokti, kaip valgyti kaip žmogus, kurio svoris norite būti. Jei norite numesti svorio, jums reikės įpročių, dėl kurių jūs esate žymiai mažesnis nei šis, o tada palaikykite, jums reikės įpročių, kurie jus prižiūrės, net atostogų ir atostogų metu ir pan.

svorio metimas pagrįstų tikslų kaip aš liekninu pilvą

Naudokitės aktyvumo lygiu, kurį žinote, kad išlaikysite visą likusį gyvenimą. Jei neturite įpročio mankštintis, naudokite sėslųjį lygį, nebent jūsų darbas prilygtų įtemptai treniruotei.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Pamirškite mankštintis, kad numesite svorio, jei nesiekiate to įgyti kaip įpročio visam gyvenimui. Tai yra kaip dietos laikymasis.

Apie svorio metimą

Jei gyvenate ne taip, kaip gyvenate, normalizuodamiesi tiesiog atgausite svorį. Taigi, būk sąžiningas.

svorio metimas pagrįstų tikslų

Jei gyvenate sėsliai, jei taip gyvenate. Nesiimkite patarimų ir rekomendacijų šiose svetainėse su skaičiuotuvais kaip Evangelijos. Aš nepritariu nė vienam iš jų. Tiesiog naudokitės skaičiuotuvais, kad sužinotumėte, kiek kalorijų sudeginate norėdami priaugti svorio. Svorio metimas pagrįstų tikslų yra faktinės formulės tiems, kurie nori atlikti faktinius skaičiavimus. Džoro lygtis, norint sužinoti, koks yra jūsų poilsio medžiagų apykaitos greitis RMRtada padauginkite ją iš jūsų aktyvumo lygio.

Atkreipkite dėmesį, kad svoris išreiškiamas kilogramais, o aukštis - centimetrais. Šie įverčiai yra labai tikslūs, ir jei neturite realaus medžiagų apykaitos sutrikimo, pavyzdžiui, skydliaukės ligos, galite nuo jų priklausyti. Kai kurie žmonės mano, kad svorio svorio metimas pagrįstų tikslų yra paprasta - tiesiog suvalgykite mažiau kalorijų nei sudeginate. Kai kuriems žmonėms tai gali būti paprasta, tačiau daugumai iš mūsų ji nebuvo paprasta ar lengva. Ir tai nebuvo tik sunku - buvo neįmanoma.

Man skaičiuoti kalorijas buvo apgailėtina ir neįmanoma, taip blogai, kaip dietos, kurių nesilaikiau. Aš tiesiog negalėjau patekti į pirmąjį pagrindą, kad tinkamai valgyčiau ir suvartodavau kalorijas.

Bėgant metams mane patarė gydytojai, dietologai, treneriai, mokytojai ir draugai, kurie manė žinantys, ką turiu daryti. Tai turėjo prasmę, tačiau tai padaryti buvo neįmanoma metų metus, stengiantis viską. Man pasakė, kad turiu turėti savikontrolės. Jie manė, kad žino, kaip valdyti save ir formuoti gerus įpročius. Pasirodo, jie iš tikrųjų neturėjo idėjos. Jie turėjo savikontrolę ir gerus įpročius, ir jie manė, kad taip yra todėl, kad jie tiesiog nusprendė su savo valia.

Ne taip jis veikia. Įpročiai ir valios jėga sukuriami treniruotis naudojant elgesio psichologijos metodus. Jie buvo mokomi technikos, apie kurią net nežinojo, kad praktikavosi. Negalėjau sėkmingai atsikratyti svorio, nes aš, kaip elgesio terapijos specialistas, įgijau išsamų išsilavinimą. Būtent mokydamasis kondicionavimo metodų ir to, ką aš vadinu terapine psichogenika, išmokau pakeisti save ir turėti įpročių, valios galią ir gyvenimo būdą tobulam kūno svoriui.

Galbūt jus domina