Bando numesti svorio, bet užkietėjo, Gydytoja įvertino 8 populiariausias dietas: jos verdiktas – netikėtas

Shutterstock nuotr. Kaltinkime genus Kuo greičiau organizmas pasisavina maistą, degina kalorijas ir paverčia jas energija, tuo mažiau turite galimybių nutukti.

Su maistu suvartojamų kalorijų deginimo sparta, kitaip tariant, medžiagų apykaitos bet užkietėjo, yra įgimtas: vieni paveldi ypač greitą medžiagų apykaitą, kiti - normalią, treti -lėtą.

Dėl šios priežasties du, rodos, panašų gyvenimo būdą pasirinkę, panašiai besimaitinantys žmonės gali atrodyti ir jaustis visiškai skirtingai: bet užkietėjo bus liesas it degtukas, energingas, gražiai įraudusiais skruostais dėl greitos medžiagų apykaitoskitas - apvalutis, mieguistas ir amžinai nuvargęs dėl lėtos medžiagų apykaitos.

  • Nesuprasdamas, kas vyksta, jis toliau beviltiškai ieško tos vienintelės, stebuklingos dietos, tačiau dažnu atveju, kad paaiškėtų priežastis, užtektų vieno vizito pas gydytoją ir vieno kraujo tyrimo.
  • Gydytoja įvertino 8 populiariausias dietas: jos verdiktas – netikėtas

Savikontrolės stebuklas Sutrikusi medžiagų apykaita gali pakenkti vidaus organams. Pavyzdžiui, cukrinis diabetas randasi dėl sutrikusios medžiagų apykaitos sutrinka angliavandenių pasisavinimas, kasos veiklatačiau pakoregavus mitybą, medžiagų apykaitą, ligą galima kontroliuoti.

Pasirinkus tinkamą gyvenimo būdą ir mitybos programą, medžiagų apykaitą galima kontroliuoti, nors jos tipo pakeisti neįmanoma, ir taip apsisaugoti nuo ligų, kurios grasinasi užklupti, ypač jei, pavyzdžiui, ydingi įpročiai lėtą apykaitą dar labiau lėtina: valgome riebiai ir gausiai, mažai judame arba ketindamos numesti svorio laikomės itin mažo kaloringumo dietos.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Lėtos medžiagų apykaitos požymiai: nuovargis, šaltkrėtis, sausa oda, vidurių užkietėjimas, lėtas pulsas ir žemas kraujospūdis.

Dieta apykaitą lėtina Labai dažnai svorio bandoma atsikratyti netinkamais ir netgi organizmui žalingais būdais, pavyzdžiui, laikantis itin mažo kaloringumo dietų.

riebalų nuostoliai maitinant

Antra vertus, gyvybinėms funkcijoms palaikyti organizmui vis tiek būtinas tam tikras energijos kiekis. Kuo mažiau raumenų, tuo lėčiau vyksta medžiagų apykaita, taigi antsvorio problema ne išsprendžiama, o tampa dar skaudesnė.

Todėl norinčioms numesti svorio specialistai pataria pamiršti dietas ir prisiminti saugius bei patikimus būdus medžiagų apykaitai spartinti. Specialistų nuomone, jis daugiausiai gerina medžiagų apykaitą apie proc.

sg svorio metimas geriausi patarimai, kaip lengvai numesti svorio

Jei yra galimybė, jėgos treniruotes ir aerobiką geriausia derinti, nes treniruotės su svoriais ne tik degina kalorijas, bet ir stiprina, tonizuoja raumenis. Šis pratimas greitina kraujo apytaką, dėl to greitėja ir medžiagų apykaita.

Ar turėtume valgyti daugiau, kad numestume svorio? Publikuota: Kartais nuo to, kiek mes valgome, priklauso ir savijauta, ir figūros ypatybės.

Daugiausia maistinių skaidulų yra kviečių sėlenose, sėmenyse, kokosų drožlėse, džiovintose figose, pupelėse, džiovintuose abrikosuose ir t. Baltymas suskaidomas į aminorūgštis, angliavandeniai - į gliukozę, riebalai - į gliceriną ir riebalų rūgštis.

Tyrimas: pusė amerikiečių bando mesti svorį | apimtis.lt

Maistinės medžiagos absorbuojamos tiesiai į kraują ir paskirstomos ląstelėms visame kūne. Kai valgote perdirbtą maistą, dauguma šio darbo jau būna padaryta.

  • Paspartinkime medžiagų apykaitą - būsime lieknesnės | apimtis.lt
  • Ar turėtume valgyti daugiau, kad numestume svorio? Keli klausimai padės sužinoti | Žmonėapimtis.lt

Juk maisto jis negavęs jau beveik 18 val.! Vanduo turi būti kambario temperatūros, nes šaltas bando numesti svorio lėtina.

bando numesti svorio, bet užkietėjo kaip mesti svorį ir nustoti pilvo pūtimą

Jie stimuliuoja medžiagų apykaitą. Tai įdomu! Kuo ji didesnė, tuo greitesnė apykaita.

bando numesti svorio, bet užkietėjo kaip jūs prarasti svorio per mėnesį

Dėl šios priežasties vyrų medžiagų apykaita proc. Raumeningi žmonės išeikvoja daugiau energijos nei apkūnūs.

Ar mankštintis netikėtai pasidarė labai sunku?

Moksliškai įrodyta, kad vienas kilogramas raumenų kasdien sudegina apie kalorijų net jei žmogus tarsi nieko nedaro, tik, pavyzdžiui, sėdi.

Tam įtakos turi bendras organizmo senėjimas, sumažėjęs fizinis aktyvumas, taigi ir raumenų masės bet užkietėjo. Mokslininkų teigimu, moterų, perkopusių per ies metų slenkstį, kelvinas numesti svorio bando numesti svorio greitis mažėja proc.

Sulaukus erių patariama suvartoti kcal mažiau nei trisdešimtmetėms. Be skirtingo kūnų dydžio, bet užkietėjo turi ir didelis vaikų aktyvumas bei jautresnė nervų sistema.

Konsultavo gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė ir bendrosios praktikos gydytoja Rima Racevičienė.

Galbūt jus domina