Kaip deginti riebalų apykaitą

Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje - apimtis.lt

kaip deginti riebalų apykaitą svorio netekimas 64 metų moteris

Kai kurių žmonių organizmai riebalus degina greičiau, kai tuo tarpu kitiems net kelis papildomus kilogramus sunaikinti yra itin sudėtinga. Jei pastarasis teiginys apibūdina dabartinę jūsų situaciją, portalas dailystar.

Autorius: Žmonės. Kaip žinoma, tam reikalingas fizinis krūvis ir teisingai suplanuotas meniu. Maistas, skatinantis riebalų deginimą — tai mitas. Siūlomi maisto produktai padeda pagreitinti medžiagų apykaitą, pašalinti iš organizmo perteklinius skysčius, sureguliuoti virškinimo procesus. Jie visi skatina riebalų deginimą, tereikia pakoreguoti savo meniu!

Taip pat svarbu papusryčiauti. Skrandį užpildykite tik sveikais patiekalais, pavyzdžiui, skrudinta riekele viso grūdo dienos ir ant jos užteptu riešutų sviestu ar neriebiu jogurtu, pagardintu sauja riešutų.

kaip deginti riebalų apykaitą kava naudinga svorio metimui

Užkandžiaukite kataboliniais produktais Kataboliniai produktai sudegina gerokai daugiau kalorijų, nei yra juose pačiuose. Pavyzdžiui, vidutinio dydžio obuolyje yra 85 kcal, tačiau, kad jį suvirškintų, yra sudeginama maždaug 99 kcal.

kaip deginti riebalų apykaitą

Tai reiškia, jog deginate papildomas kalorijas ir, tikėkimės, nepageidaujamus riebaliukus. Citrinos, greipfrutai, avietės, arbūzai, salierai, morkos, paprikos, špinatai, batatos yra tik keli kataboliniai produktai.

kaip deginti riebalų apykaitą prarasti svorio viršutinę kūno dalį

Darykite tinkamus pratimus Bet kokia fizinė veikla yra labai naudinga, tačiau tam tikros treniruočių rūšys apgauna jūsų medžiagų apykaitą ir skatiną ją deginti riebalus. Labiausiai tam tinka svorių kilnojimas, kadangi raumeniniai audiniai sudegina daugiau kalorijų, nei riebaliniai, todėl didinant, pavyzdžiui, rankų raumenų masę, krenta svoris. Raumenis stiprinančius pratimus skatinama atlikti 2 ar daugiau kartų per savaitę, taip pat nepamirškite treniruoti viso kūno raumenų.

numesti svorio 10 svarų per mėnesį

Riebalams deginti taip pat tinka ir intervalinės treniruotės. Kadangi jos metu pakaitomis atliekami tiek intensyvesni, tiek ramesni pratimai, jūsų organizmas nuolatos degina riebalus. Nebadaukite Būtent čia daugiausia žmonių daro klaidas. Jei norite numesti svorio, nereikėtų badauti.

Kaip deginti riebalų apykaitą kalorijų kiekį, organizmui nesuteikiate jam taip reikalingos energijos. Tai gali sulėtinti medžiagų apykaitą, o kūnas ima kaupti angliavandenius ir riebalus.

kaip deginti riebalų apykaitą numesti svorio paprasta taisyklė

Vietoje badavimo patariama maitintis reguliariai, valgyti tik sveiką maistą, aprūpinantį jus reikiama energija ir skatinantį medžiagų apykaitą.

Galbūt jus domina