Svorio metimo iliustracija. 6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai | apimtis.lt

RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z

Dėja, neretai svorio metimas tampa aktualus tik pasiekus kritinę ribą, tuomet — ieškoma greičiausių ir papraščiausių būdų kaip sulieknėti, o didžiausiu troškimu tampa itin greitas bei efektyvus rezultatas.

svorio metimo iliustracija kada sulėtės mano svorio metimas

Svorio metimo iliustracija pavadinimais suvilioja dietos, kurios žada norimus rezultatus, per itin trumpą laikotarpį, tačiau įsiminkite, rezultatas — taip pat trumpalaikis!

Neretai — praleidžiami pirmosios dienos pusės valgymai — pusryčiai ar pietūs, todėl vakarop itin padidėja alkio jausmas, atsiranda potraukis — kaloringiems, riebiems  ar saldiems užkandžiams, pritrūkstama energijos, atsiranda mieguistumas.

lieknėjimo pojūtis 21 WRX svorio netekimas

Kuomet jaučiamas stiprus alkio jausmas — itin sunku pasirinkti sveikus produktus, tokiu atveju vieno valgymo metu neretai suvartojama du ar net tris kartus daugiau kalorijų, apsunkinamas skrandis, sutrinka virškinimas. Norint subalansuoti mitybą — svarbu planuoti valgymus — iš anksto pasirinkti sveikus produktus, užtikrinti jog su savimi visuomet turėtumėte sveikų užkandžių, tam, jog nebūtų sunku išverti tarpus tarp pagrindinių valgymų.

  • Pristatome efektyvų būdą žmonėms norintiems numesti svorio.
  • Kaip numesti svorio kaip modelis

Mitas 2 Tam tikrų produktų apribojimas Yra daugybė dietų, kurių pagrindinis principas — atsisakyti tam tikrų produktų mitybos racione, pavyzdžiui angliavandenių, riebalų ir t. Tokia mityba gali duoti greitų rezultatų, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje — vieno ar kelių produktų vartojimas tampa neveiksmingas.

svorio metimo istorijos per 2 mėnesius

Pirmiausiai tokie nekaloringi produktai savo sudėtyje neturi visų reikalingų maistinių medžiagų, todėl tai svorio netekimas sveiki gėrimai atsiliepti ne tik jūsų svoriui, bet net ir sveikatos būklei. Norint numesti svorio nebūtina daryti kardinalių pokyčių ir išbraukti iš mitybos raciono dalį produktų, ar visus vienos grupės produktus.

Svarbu laikytis saikingumo principo ir atsiminti jog kartu su maistu gaunamos ne tik kalorijos, tačiau ir maistinės medžiagos, kurios yra būtinos normaliam organizmo funkcionavimui.

čiužinys ir svorio metimas svorio metimo centras Indore

Kartais būtent jų trūkumas tampa priežąstimi, kodėl nepavyksta sulieknėti. Mitas 3 Konkrečių kūno vietų tobulinimas Itin viliojančiai skamba siūlomų dietų rezultatai — atsikratykite pilvo riebalų, turėkite lieknesnes kojas ir pan. Kad ir kaip neteisinga tai atrodytų — mes negalime pasirinkti kurią kūno vietą patobulinti pirmiausiai.

Laikantis sveikos mitybos principų svoris tolygiai mažėja visame kūne. Susikoncentruoti į tam tikros kūno vietos tobulinima galima nebent sportuojant, kuomet atliekami pratimai skirti tam tikram rezultatui pasiekti tam tikroje kūno vietoje, pavyzdžiui sustiprinti pilvo raumenis, sutvirtinti kojas ir pan.

svorio metimo iliustracija hpv svorio netekimas

Koncentravimasis į konkrečią kūno vietą gali duoti rezultatų, sustiprinti raumenų tonusą. Mitas 4 Jei turite antsvorio — kalti angliavandeniai Šį mitą galima paneigti tik iš dallies, vertinant angliavandenius kalorijų perspektyvoje — jie net dvigubai mažiau kaloringi už riebalus, angliavandeniai savaime neskatina svorio augimo, todėl visiškai jų išbraukti iš mitybos raciono nerekomenduojama.

Tačiau kita vertus, rekomenduojama svorio metimo iliustracija rinktis angliavandenių porcijų dydžius, ir pasirinkti teisingo tipo angliavandenius. Mitas 5 Jokio riebaus maisto!

20 nuotraukų, kurias supras tik tie, kurie kada nors bandė numesti svorio

Riebalų turinčių produktų keitimas kitais gali sukelti bendrą kalorijų skaičiaus padidėjimą. Daugėliu atveju neriebūs produktai savo sudėtyje turi itin daug cukraus, ar konservantų — kurie gali daryti žalą organizmui bei gerokai viršyti kalorijų normą. Be to visiškai atsisakant riebalų rizikuojama netekti itin svarbių organizmui riebiųjų rugščių, tokių kaip tokių kaip omega —  3 bei omega 6.

svorio metimo iliustracija

Taigi kaip numesti svorio, kad kilogramai negrįžtu? Siekiant numesti svorio bei išlaikyti optimalų svorį — būtina keisti mitybos įpročius.

Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.

Nepasikliaukite trumpalaikių dietų žadamais rezultatais, išbraukiant tam tikrus produktus galima netekti itin svarbių maistinių medžiagų, vitaminų bei mineralų, bei pakenkti svorio metimo svorio metimo iliustracija sveikatai. PSO bei kitų autoritetingų sveikos gyvensenos specialistų teigimu — sveikos mitybos pagrindą sudaro kuo įvairesnių maisto produktų pasirinkimas. Atsisakant tam tikrų produktų ar maisto grupių, kurių sudėtyje esančios maistinės medžiagos yra gyvybiškai svarbios mūsų organizmui — nepadės pasiekti ilagalaikio rezultato.

Kuo ekstremalesnis produktų atsisakymas tuo trumpesnis rezultatas, kadangi ilgainiui tų pačių produktų valgymas ne tik atsibosta, tačiau verčia jaustis alkį bei nuovargį, kuris greitai sugražina prie senųjų mitybos įpročių ir svoris grįžta itin greitai.

6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai

Gytydojai, dietologai siekiantiems numesti svorio ir pasiekti ilgalaikį rezultatą rekomenduoja apriboti kalorijų suvartojimą ne daugiau kaip kcal per dieną! Tokiu atveju per savaitę galima netekti iki 0,5kg svorio.

Ir gydytojams jau atsibodo ta dirbtinai kuriama propaganda, kuri siūlo stebuklingus svorio metimo būdus ir dėl to nuolat sulaukia visuomenės dėmesio. Reikia atkreipti dėmesį, kad yra tik keli paprasti dalykai, kuriuos reikia žinoti apie svorio metimą. Šie dalykai yra labai veiksmingi, jeigu tik jų tinkamai laikomasi. Iš mokslininkų, kurie keletą dešimtmečių nagrinėjo svorio metimo subtilybes, tyrinėjimų galime sužinoti išties nemažai.

Nors tai neskamba taip pat gerai kaip dietų aprašymai žadantys geriausius rezultatus — įdedant mažiausiai pastangų, tai leidžia ilgam pakeisti savo gyvenimo būdą bei valgymo įpročius, todėl labiau tikėtina pasiekti ilgalaikių rezultatų. Jūsų komentarai.

Galbūt jus domina