Svorio kritimas 2 savaitę, Lukas, 24 m., JAV

Gydytojo patarimai: nėščiosios svorio kontrolė

Jei jaučiate siaubingą alkį, leiskite sau suvalgyti obuolį ar apelsiną. Valgykite daugiau vaisių bei daržovių, mažiau keptų ir miltinių patiekalų.

svorio metimo anekdotai

Pirmąją savaitę jūsų valgiaraštyje — 3 vištos kiaušiniai ir 3 apelsinai, t. Jei esate alergiškos citrusiniams vaisiams bei kiaušiniams, ši dieta jums netinka.

  • Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau.
  • Kinių pamėgta dieta , kuri daro stebuklus Per 3 savaites - 10 kg - DELFI Gyvenimas
  • Ką reikia žinoti apie svorio augimą nėštumo metu | apimtis.lt
  • Svorio netekimas mrsa

Negeriame kavos ir juodos arbatos. Galima plikyti tik žaliosios arbatos stambius lapelius - šiame gėrime yra naudingų organizmui mikroelementų.

svorio kritimas 2 savaitę

Virkite įvairių kruopų košes, išskyrus manų ir perlinių. Kaip virti?

  • Aš svorio netekimas Birmingemas al Baytown dietos gydytojas Yang Nėštumo kalendorius.
  • 1 mėnesį netenkama pilvo riebalų

Prieš naktį užpilame kruopas šaltu vandeniu, o ryte verdame ant lėtos ugnies neįberdamos nei cukraus, nei druskos. Per dieną košės galite valgyti kiek norite, tik svarbu laikytis vienos taisyklės — ji turi būti vienos rūšies.

Gerti galima tik žaliąją arbatą — kaip ir pirmąją savaitę. Kiekis — neribotas, maisto paruošimo būdas — irgi. Galite valgyti šviežias, virtas, išsivirti lengvą daržovių sriubytę ar pomidorinę, plakti vaisių bei daržovių kokteilius, gaminti daržovių troškinį ar ruošti jas ant garų, mėgautis salotomis.

Kinių pamėgta dieta, kuri daro stebuklus Per 3 savaites - 10 kg

Patiekalus gardinkite alyvuogių aliejumi arba Balzamiko actuįberdamos šiek tiek druskos bei pipirų. Gėrimų pasirinkimas irgi išauga — be žaliosios arbatos, galėsite gerti kompotus, sultis.

svorio metimas pakeitė mano gyvenimą geriausias būdas numesti svorio per 2 savaites

O po trijų savaičių sumuokite rezultatus. Svorio kritimas 2 savaitę tą laiką mažai valgėte, taigi skrandis susitraukė. Todėl grįždamos prie normalios mitybos, žuvį, mėsą rinkitės atsakingai, nedideliais kiekiais, kad neturėtumėte virškinimo sutrikimų.

Visus patiekalus valgykite nedidelėmis porcijomis, kasdien išgerdamos po 1 litrą žaliosios arbatos.

Galbūt jus domina