Kaip numesti 1 kg svorio, 5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų - DELFI Gyvenimas

Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti. Padailinti kūno linijas padės 30 paprastų patarimų. Rašyti viską, ką suvalgote. Taigi tai iš tikrųjų veikia, nes pamatoma, kiek daug suvalgoma beverčio maisto.

Valgyti 5—6 kartus per dieną. Todėl naudinga valgyti dažniau, bet po mažiau. Susirasti bendramintį. Dviese mesti svorį lengviau, nes geras pavyzdys užkrečia.

Be to, atsiranda konkurencija — kas sėkmingiau atsikratys nereikalingų kilogramų. Tokį pat tikslą turintis žmogus galės pasidalyti naudinga informacija ir patarimais. Pamėgti mėlyną spalvą. Ar pastebėjote, kad maitinimo įstaigos retai interjerą puošia mėlyna spalva? Ši spalva malšina alkį, todėl metant svorį rekomenduojama valgyti iš mėlynos spalvos lėkščių, stalą dengti mėlyna staltiese ir pan.

Tačiau raudonos, geltonos ir oranžinės spalvų valgomajame reikėtų vengti, nes jos žadina apetitą.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Rinktis mažas lėkštes. Kuo didesnė lėkštė, tuo daugiau maisto norisi į ją prisikrauti. Kuo daugiau maisto žmogus mato, tuo daugiau jo suvalgo, net jeigu nėra alkanas. Todėl naudinga rinktis mažesnes lėkštes.

kaip numesti 1 kg svorio

Pasikabinti veidrodį. Toje vietoje, kur paprastai valgote, rekomenduojama pasikabinti veidrodį. Tyrimai rodo, kad tai padeda suvartoti trečdaliu mažiau maisto.

kaip numesti 1 kg svorio

Taip yra dėl to, kad matydamas save valgantį žmogus jaučiasi nejaukiai, ypač jeigu maistu mėgaujasi kaip numesti 1 kg svorio godžiai. Dažniau valgyti namie. Viešojo maitinimo įstaigose neretai gaminami Ar„ la croix gali padėti numesti svorio patiekalai, o porcijos per didelės.

Be to, neįmanoma žinoti, kiek tiksliai kalorijų juose yra. Atsigerti vandens. Išalkus visų pirma derėtų išgerti stiklinę vandens, o ne pulti užkandžiauti.

Sąžiningai to laikantis, įmanoma per dešimt savaičių numesti apie dešimt kilogramų. Kai kiekvieną savaitę stabiliai šiek tiek sumažės antsvoris, sumažės širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto ir insulto rizika. Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių: Sumažinti kalorijų suvartojimą. Kiekvienas 0,5 kg kūno masės yra maždaug kalorijų. Kalorijos yra energijos saugyklos, gaunamos iš suvartoto maisto.

Dažnai alkio jausmas maišomas su troškuliu, todėl atsigėrus jis išnyksta. Vartoti daugiau prieskonių. Jie maistą pagardina dar geriau nei riebūs padažai, be to, neprideda nereikalingų kalorijų.

eliksyras ypač deginantis riebalų degintojas

Itin naudinga rinktis aštrius prieskonius, nes juose esančios medžiagos greitina medžiagų apykaitą. Rinktis neriebius produktus. Tą patį derėtų padaryti su kitais produktais: grietine, sūriu ir pan. Didelio skonio skirtumo nepajusite ir greitai įprasite prie naujų produktų, o kalorijų suvartosite gerokai mažiau.

5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų

Pasak Škotijos mokslininkų, prieš pietus arba vakarienę naudinga pasivaikščioti. Tai ne tik padeda sudeginti kalorijas, bet ir malšina alkį. Neužsiimti papildoma veikla. Valgant nereikėtų žiūrėti televizoriaus, skaityti laikraščio ar kalbėti telefonu. Užsiimant kokia nors papildoma veikla, dėmesys nukreipiamas į ją ir žmogus nesuvokia, kiek maisto suvalgo.

Todėl lėčiau pasisotinama ir suvartojama daugiau kalorijų. Uostyti maistą. JAV mokslininkai pataria išalkus pauostyti bananų, obuolių arba pipirmėčių. Anot jų, šie kvapai malšina alkį.

Kuo daugiau judėti. Taip sudeginama daugiau kalorijų. Užuot kilus liftu, reikėtų lipti laiptais. Jeigu turite laiko, netolimą atstumą galite įveikti pėsčiomis, o ne važiuodami automobiliu arba viešuoju transportu. Rinktis sveikus užkandžius.

Dauguma bandydami sulieknėti stengiasi kaip numesti 1 kg svorio užkandžių.

Nuorodos kopijavimas

Taip elgtis nederėtų. Juos galima pakeisti sveikesniais produktais, pavyzdžiui, džiovintais vaisiais arba riešutais. Tačiau pastaruosius reikėtų vartoti saikingai, nes yra kaloringi. Reguliariai svertis.

Patariama svertis kartą per savaitę. Matant gerus rezultatus, didėja motyvacija stengtis toliau. Jeigu svarstyklių rodyklė rodys ne tai, ko tikėjotės, tai paskatins dar labiau susiimti.

Gerai išsimiegoti. Būtina miegoti 7—8 val. Miego stygius skatina tam tikrų hormonų išsiskyrimą, kurie didina alkio jausmą. Gerti daug skysčių. Per dieną rekomenduojama išgerti apie 2 l skysčių. Jeigu žmogus užsiima aktyvia fizine veikla, dar daugiau. Vartojant pakankamai skysčių, organizmas valosi nuo kenksmingų medžiagų, be to, gerėja medžiagų apykaita.

Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - apimtis.lt

Nusipirkti vienu dydžiu mažesnius drabužius. Nors dar nespėjote sulieknėti, naudinga įsigyti vienu arba dviem dydžiais mažesnius drabužius.

Tai bus puiki paskata greičiau sulieknėti. Įsivaizduoti save liekną.

Kaip be ypatingų pastangų numesti svorio? (I dalis)

Kiekvieną vakarą prieš einant miegoti patartina pasvajoti, kaip gražiai atrodysite sulieknėję. Jeigu nepasižymite lakia vaizduote, galite pasinaudoti šiuolaikinėmis technologijomis ir savo nuotrauką apdoroti specialiomis programomis taip, kad atrodytumėte lieknesni.

Ją patartina pasikabinti gerai matomoje vietoje. Vartoti mažiau druskos.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį. Jeigu paskirsi laiko ištyrinėti pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio auginimasrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei. Visi moksliniai tyrimai atlikti per pastaruosius dešimtis metų vieningai sutinka. Tie, kurie rimtai nusiteikė ir paskyrė laiko šiam procesui suprasti, savo tikslų jau pasiekė arba sėkmingai siekia.

Per dieną rekomenduojama suvartoti ne daugiau negu šaukštelį druskos. Jeigu jos suvartojama per daug, organizme užsilaiko skysčiai.

Galbūt jus domina