Kaip mesti svorį nesunaikinant medžiagų apykaitos

kaip mesti svorį nesunaikinant medžiagų apykaitos

Prisimename ir stebuklingas dietas. Simona Pajaujienė teigia, kad siekis sulieknėti dažnai virsta kūno alinimu. LSU dėstytoja pateikia keletą sąmoningai skleidžiamų mitų ir kviečia atsakingai rūpintis savo sveikata.

Pirmas mitas.

  • 10 keistų būdų numesti svorio
  • Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  • Kaip numesti riebalus ir išlaikyti kreives
  • Tinkamas svorio metimas. Kaip numesti svorio: mes netenkame svorio suaugusiam

Svorio mažinimui geriausiai tinka dietos, nes sportuojant galima svorį ne sumažinti, bet netgi priaugti. Reiktų žinoti, kad ir kokia dieta būtų, ji veikia tik kai jos laikomės.

Tinkamas svorio metimas. Kaip numesti svorio: mes netenkame svorio suaugusiam

Kaip mesti svorį nesunaikinant medžiagų apykaitos turi ir neigiamų pasekmių: organizmui gali pritrūkti būtinų maisto medžiagų. Ji lėtina medžiagų apykaitą, organizmas priešinasi svorio mažinimui ir priaugama dar daugiau svorio. Todėl geriausia dieta yra ta, kurios laikomės visą gyvenimą. Antras mitas. Kinų žolytės ir kiti  lieknėjimo papildai. Lengvai sumažinti svorį padeda  papildai, kokteiliai ar žolelės. Dauguma reklamuojamų vaistų, papildų, kokteilių tėra tik apgaulingi fitneso sveikatingumo pramonės produktai.

Papildai ir vitaminai  nepadės sulieknėti, nes riebalai yra mūsų kuras, kuriuos galime panaudoti raumenų darbui aktyviai judėdami ar mankštindamiesi. Nepasiduokite reklamos vilionėms vartoti įvairias žoleles ar arbatėles, pažadais, kad lengvai neteksite kg per savaitę.

6 dietos, kurios kilogramus tirpdys akyse

Tai dažniausiai tėra skysčius varantys ar vidurius laisvinantys diuretikai. Internetu platinamų egzotiškų vaistažolių ar žolelių ypač kiniškų svoriui mesti pavojai sveikatai privertė mokslininkus sunerimti. Vietoje vaistažolių rūšyje rastos dvigubos vaistų dozės, kenkiančios visam organizmui: fizinei, bet ir psichinei sveikatai, nes kai kurios žolelės sukelia nervinei anoreksijai būdingus požymius.

Trečias mitas. Rūbai pėdkelnės, šortai, diržai. Svorio ir celiulito kaip mesti svorį nesunaikinant medžiagų apykaitos sukurti specialūs drabužiai, patariam naudoti liekninamuosius diržus.

kaip mesti svorį nesunaikinant medžiagų apykaitos Ar galite numesti svorio su sudafed

Tačiau susispaudus labai aptemptai rūbais, persiskirsto kūno skysčių kiekiai ir atlaisvinus suveržtą vietą, joje trumpam lieka mažesnės apimtys. Neapsigaukime, tai laikinas efektas. Atsistačius kraujotakai, sugrįš ankstesnės mūsų kūno formos.

riebalai bandant numesti svorio

Sportuojant su juosmenį juosiančiu aptemptu diržu, po treniruotės atrodo, kad sulieknėjome. Tai tik dėl laikino suspaudimo ir skysčių perskirstymo. Nepamirškite, kad riebalai yra kuras, kuriuos turime panaudoti aktyviai judėdami.

Ketvirtas mitas.

kaip mesti svorį nesunaikinant medžiagų apykaitos

Įvairios procedūros, kremai ir masažai. Masažai, kitos kūno procedūros, celiulitą mažinantys kremai  sumažina celiulitą ir riebalų kiekį.

KAIP NUMESTI SVORIO? 5 paslaptys iš Los Andželo grožio mokyklos…

Tikrovė: nesvarbu atliekamas aparatu ar rankomis, masažas gali pagerinti kraujotaką, atpalaiduoti, sustabdyti raumenų atrofiją. Tačiau nėra pagrįsta mokslo, kad šios priemonės gali mažinti poodinį riebalų sluoksnį. Juo labiau — riebalai kuras, kurį reikia panaudoti raumenų veiklai. Todėl būtina mažinti kalorijų ir didinti fizinį aktyvumą. Reiktų žinoti, kad riebalai netirpsta ir pirtyse.

RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z

Karštis ir drėgmė verčia tik prakaituoti, ir išgaruoja vanduo, o ne riebalai. Povandeninės srovės sūkurinė vonia atpalaiduoja, bet nesunaikina riebalų.

Penktas mitas. Specialios treniruotės ar tam tikri įrengimai gali daug greičiau ir efektyviau pakeisti kūno formas. Tikrovė: nėra jokių specialių priemonių, dėl kurių  mankšta sutieks didesnės naudos.

Reklama, kad pratimams su tokia įranga užteks 15, vietoj 30 minučių — melas. Efektas priklauso nuo mankštinimosi intensyvumo ir trukmės, o ne nuo įrangos.

kaip ji numetė svorį

Judėjimo būdų ar pratimų reklama yra perdėta ir nepagrįsta. Ilgalaikiam svorio mažinimui reikalingas visapusiškas fizinis aktyvumas: aerobinis krūvis ir raumenų stiprinimo bei tempimo mankštos. Šeštas mitas. Elektriniai stimuliatoriai. Šie vibruojantys stimuliatoriai gali sumažinti riebalų kiekį ir suformuoti dailias kūno formas. Tikrovė: visi elektriniai stimuliatoriai nevalingai verčia raumenį susitraukti.

RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z - EnergyZone

Jie tinka gydymo tikslais: mažina raumenų atrofiją ir raumenų spazmus negalinčiam judėti žmogui. Visiškas melas -pažadai per kelias savaites pagerinti raumenų tonusą ir kūno formas nesimankštinant. Būkite atsargūs: elektriniai stimuliatoriai ant krūtinės, nugaros, pilvo gali sutrikdyti net ir sveiko žmogaus širdies ritmą, o turintiems skrandžio, kepenų, širdies problemų, mu svorio netekimas varikozę, išvaržą, sergantieisiems epilepsija — ypatingai pavojingi.

Įvairių vibruojantys prietaisai pilvo srityje ir ypač nėštumo, menstruacijų metu gali būti pavojingi. Jie gali padidinti nugaros problemas.

Lietuvos sporto universiteto informacija.

pasiekti svorio Jonesboro kodėl sunku išlaikyti svorio metimą

Galbūt jus domina